Reacties voor: TomTom navigatie-apps geven ook jaar lang gratis flitsers

TomTom geeft een jaar lang gratis abonnement op meldingen van flitsers in TomTom Benelux, Europa en West-Europa voor de iPhone.
Bart Breij -

Reacties: 21 reacties

  1. Wat ik dan niet helemaal begrijp, stel je koopt de goedkoopste versie, die van 59,99. En je gaat naar bijv. België op vakantie, dan heb je toch ook je internet nodig voor je gps van de navigatie… Dan ben ik toch benieuwd hoeveel mb’s je verbruikt, en hoeveel je dan over je abonnement heen gaat… Dat is toch super duur dan?

  2. @sekir: Voor de offline maps van Tomtom heb je geen data abbo nodig. GpS is gratis en werkt ook in het buitenland.
    Dus geen extra kosten 🙂

  3. @sekir: TomTom slaat de kaarten lokaal op. Dit betekend dat je zonder datagebruik kunt navigeren omdat de kaarten op je iPhone zijn opgeslagen. Voor diensten als flitsers en verkeersinfo heb je echter wel data nodig. Volgens mij is dat zeer geringe data en verbruikt het niet erg veel. Daarbij als je dataroaming uit hebt staan dan zal internet vanzelf uitgeschakeld worden in het buitenland. Dan kun je nog gewoon navigeren (en de vaste flitsers zijn vaak ook lokaal opgeslagen voor veel landen). Alleen de mobiele flitsers zullen dan geen update krijgen.

    Ze mogen trouwens ook wel eens komen met iPhone5 update. Duurt lang 🙁 Verder tevreden over TomTom!

  4. Bij mij is hij zelfs twee jaar verlengd. Staat nu op 6 november 2015… Netjes! 🙂

  5. @Joris: Een rit van ~200 kilometer kost ongeveer 3-4MB data.

  6. TomTom zou er goed aan doen eerst zijn app geschikt te maken voor de iPhone 5. Ziet er niet uit zo!

  7. Inderdaad, voor de iPhone 5 gereed maken :), net zoals YouTube en Whatsapp 🙁

  8. Waardeloze flitsservice. Als je op de snelweg rijdt krijg je elke paar km een melding dat er mogelijk wel eens een flitser heeft kunnen staan.

  9. Origineel geplaatst door Maarten
    Bij mij is hij zelfs twee jaar verlengd. Staat nu op 6 november 2015… Netjes!

    Niets voor moeten doen? Bij mij geeft hij nog steeds 2013 aan…

  10. Hmm vaag, krijg hem niet werkend op de Tomtom Europa.
    Kijk ik net bij mijn HD traffic abbo staat deze ipv op 2013 (2 november vernieuwd) nu op 2 november 2016!!!
    Weet niet of het komt doordat ik via de app flitsers (van tomtom) met mijn account heb ingelogd maar ik vind dit wel heel prettig!

  11. Raar ik zie nog steeds 18,99 staan. Ook als ik op koop klik blijft het staan. Dus waar kan ik het wel vinden?

  12. Origineel geplaatst door Rimmert
    Raar ik zie nog steeds 18,99 staan. Ook als ik op koop klik blijft het staan. Dus waar kan ik het wel vinden?

    Ik krijg het ook niet voor elkaar! Grr

  13. Ook ik heb het geprobeerd en ik krijg het ook niet voor elkaar. Iemand hier die in staat is mij te helpen?

  14. In w-europa naar store, flitsers gegaan.
    Herstel aankoop, maar datum veranderd niet

  15. Ik heb West-Europa maar kan nergens een evt. in-app aankoop over flitsers vinden. Wie kan me uitleggen hoe ik dat gratis jaar flitsers aan mijn West-Europa app toevoeg?

  16. Het is gelukt. Eerst even de gratis app instaleren en inloggen met je huidige account. Vervolgens open je de navigatie app van tomtom en je flits abbo is verlengd met nog een jaar bij mij nu tot november 2014.

  17. Download de TomTom flits app, login met je bestaande TomTom account en wacht tot het werkt. Start nu je TomTom navigatie app en kies herstel aankopen. En dan voilà, een jaar flitsservice.

  18. Even de flitserapp opnieuw installeren. Dat wekte bij mij, eerste keer installatie gaf bij mij geen gratis abo oid. Bij het opstarten kreeg ik direct een melding voor een gratis abo.

  19. Kan iemand uitleggen hoe je vanuit de app dit kunt activeren, dus niet via de Flitsers-app?

  20. heb vorige week een mail gestuurd naar Tom Tom ivm de modificatie van de app voor iphone 5 en tegen eind dit jaar zou dit in orde moeten zijn (was al mijn tweede vraag aan Tom Tom en twee keer heel snel antwoord gekregen = zo moet het dus)

  21. Je kan niet rechtstreeks activeren in navigatie. Installeer de flitser app, daarop inloggen met bestaande/nieuwe account en vervolgens aankoop herstellen in navigatie. Worked for me…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.