Reacties voor: Reckless Racing 2 dit weekend in prijs verlaagd

Reckless Racing 2 is dit weekend met extra korting te krijgen. De racegame van Polarbit bevat 18 auto's in diverse klassen, die je kunt tunen en
Lees het complete artikel → Reckless Racing 2 dit weekend in prijs verlaagd
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Was helaas wel -erg- tijdelijk. Is nu weer € 3,99. Ik krijg steeds vaker de indruk dat dit soort acties alleen maar worden gehouden om op diverse site snel gratis reclame te krijgen om vervolgens weer snel de oude prijs in de voeren. Is het geen idee om dit soort gratis reclame ook meteen weer te verwijderen wanneer het product niet meer is afgeprijsd?

  2. For the record; ik heb het spel alsnog gekocht, want het is gewoon een topgame, dus ik moet helaas toegeven dat het truukje wel werkt. 😛

  3. Je kunt ook zeggen dat ipadclub gewoon erg laat is met dit soort acties.

  4. Inderdaad kan de iPadclub hier niets aan doen, is gewoon een truuk (net zoals spammen), overal gratis roepen, snel terugtrekken en kijken wat er aan de strijkstok blijft hangen aan “echt” betalende klanten.
    In mijn ogen een verwerpelijke mentaliteit en erg Amerikaans.

  5. Vaak komen dit soort acties wel een keer terug. Wat ik altijd doe met dit soort dingen is de titel in de AppShopper app zetten. Dan krijg ik automatisch een berichtje dat de app in de aanbieding is en ben ik wel op tijd 🙂

    Deze gaat bij mij dus in mijn AppShopper 😉

    Succes!

  6. Ach, het spel is ook wel de €3,99 waard. Heb er alweer heel wat leuke uurtjes mee beleefd. Gelukkig is deze versie een stuk uitgebreider dan de eerste en heeft nu ook een zogenaamde “chase” mode wat toch net iets prettiger gamen is. Blijf het toch wel de beste racegame vinden qua besturen van de voertuigen.

  7. Zo’n tussentijdse verhoging is inderdaad vreemd, maar het is wel een superverslavend spel!

  8. @Nicap: Het is soms onvoorspelbaar hoe lang die acties duren. Voor ons als redactie is het natuurlijk ook erg irritant als een actie heel snel weer voorbij is. Gelukkig kiezen de meeste ontwikkelaars ervoor om een app minimaal 24 uur gratis te maken, maar er zijn ook ontwikkelaars die met de prijs ‘spelen’ en al na een uur of drie de prijs weer omhoog gooien.

    Ik snap dat dat voor lezers vervelend is, maar voor ons ook. Voor ontwikkelaars is dat spelen met prijzen een manier om zichzelf in de kijker te spelen, dus in die zin is er sprake van ‘reclame’ vanuit het oogpunt van de ontwikkelaar. Voor ons is dat anders: wij kijken in de App Store wat er gratis is en pakken er een paar interessante titels uit. We krijgen ze niet aangeleverd door de ontwikkelaars (dan zou het ook gemakkelijker zijn om de tijdsduur van de actie af te spreken).

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.