Reacties voor: Rabo iTour 1.1 lost cacheprobleem op en toont rugnummers

Rabo iTour 1.1 lost een cacheprobleem op, waardoor de applicatie niet langer crasht. Ook kun je vanaf nu de informatie van renners en de rugnummers beter terugvinden.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 29 reacties

  1. Na de eerste maal openen sprong hij na wat laden terug naar springboard …

    Edit:

    even later nog een paar keer geprobeerd, nu met succes.

  2. raar dat ze niet een directe link naar radio 1 hebben die je kan meeluisteren terwijl je kijkt of de stream

  3. Bij mij crasht ie nog steeds! Ook na een reboot van m’n iPhone…

  4. crasht nog steeds hier… waardeloos

  5. Was bij mij ook niks veranderd maar een reinstall heeft het opgelost!

  6. bij mij ook een crash.

    oplossing:
    – programma verwijderen
    – opnieuw installeren

  7. Jammer dat mensen zo snel ‘waardeloos’ roepen.. of meteen 1 ster gaan toekennen bij een recensie.. Denk je nu echt dat makers expres hun app zo maken dat ie niet werkt? Niets zo frustrerend voor een ontwikkelaar als een een app die niet werkt na weken (of langer) van inspanning en hard werken.

    Ik had ook crash. Nu werkt het wel weer. Goede toevoegingen! (Quotes werken nu ook in nieuwsitems 🙂 )

  8. deze app is wel lekker in stijl met de Rabo tourploeg.

    het lijkt heel wat, maar het is niks.

  9. crash crash crash crash crash
    reinstall => crash crash crash crash
    blijft dus crashen,
    en crashen, …

  10. Origineel geplaatst door kaas
    Jammer dat mensen zo snel ‘waardeloos’ roepen.. of meteen 1 ster gaan toekennen bij een recensie.. Denk je nu echt dat makers expres hun app zo maken dat ie niet werkt? Niets zo frustrerend voor een ontwikkelaar als een een app die niet werkt na weken (of langer) van inspanning en hard werken.Ik had ook crash. Nu werkt het wel weer. Goede toevoegingen! (Quotes werken nu ook in nieuwsitems )

    wat is dat nu voor een onzin! Als een app niet werkt, is-ie voor mij waardeloos en geef ik hem 1 ster. Ik geloof best dat de ontwikkelaars hun best hebben gedaan, maar het is kennelijk niet gelukt om een goede app af te leveren en daar worden ze op beoordeeld. Als we alle apps 5 sterren gaan geven omdat de ontwikkelaars zo hun best hebben gedaan, heeft feedback niet zoveel zin.

  11. Net als de renners van Rabo, niet vooruit te branden !!
    Dus WEL waardeloos, anders moet je niet brengen

  12. Probeer eens onder Instellingen
    het knopje Leeg cache op aan te zetten
    Werkt bij mij prima, dus 5 sterren.

  13. Jaaa…hij doet het nu ook!!!
    De eerste keer inderdaad crash. Maar na de 2e keer starten doet ie het wel! Hij blijft het nu ook doen. Woohoo

  14. @Cees:
    Misschien voor de anderen inderdaad een idee.

  15. Ik heb ‘m inmiddels ook maar verwijderd. Het ding blijft crashen…. (ook na het legen van de cache)

  16. Beste iTour-gebruikers,

    Als ontwikkelaars proberen we natuurlijk altijd de perfecte app op te leveren. iTour is echter een redelijk complex geheel; er gaat veel data doorheen terwijl Apple streng toeziet op de bandbreedte die een app verbruikt. Daarom gebruiken we een aantal technieken om het dataverkeer zoveel mogelijk te beperken. Caching is hier een van. Helaas zaten we met een hele harde deadline (de aanvang van de Tour) en hadden we daardoor maar weinig tijd om te testen. Hierdoor is de implementatie van het cachen niet perfect verlopen.

    De update moet de grootste problemen verhelpen, maar het kan zijn dat je nog eenmaal de cache moet legen voor je de nieuwe versie opstart.

    Het doel van iTour is om iedereen een up-to-date Tour-schema te geven, en het overgrote deel van de gebruikers is hier erg enthousiast over! We hopen dat het deel van jullie dat wel problemen heeft toch de geboden functionaliteit boven de tekortkomingen stelt.

  17. Ondanks de mooie uitleg hierboven, blijft de app crashen, keer op keer.
    Sorry Rabo alle moeite voor niets. Lijkt misschien een beetje op de prestatie van de Rabo renners real time.

  18. gevonden 🙂

  19. Origineel geplaatst door Luc
    Beste iTour-gebruikers,Als ontwikkelaars proberen we natuurlijk altijd de perfecte app op te leveren. iTour is echter een redelijk complex geheel; er gaat veel data doorheen terwijl Apple streng toeziet op de bandbreedte die een app verbruikt. Daarom gebruiken we een aantal technieken om het dataverkeer zoveel mogelijk te beperken. Caching is hier een van. Helaas zaten we met een hele harde deadline (de aanvang van de Tour) en hadden we daardoor maar weinig tijd om te testen. Hierdoor is de implementatie van het cachen niet perfect verlopen.De update moet de grootste problemen verhelpen, maar het kan zijn dat je nog eenmaal de cache moet legen voor je de nieuwe versie opstart. Het doel van iTour is om iedereen een up-to-date Tour-schema te geven, en het overgrote deel van de gebruikers is hier erg enthousiast over! We hopen dat het deel van jullie dat wel problemen heeft toch de geboden functionaliteit boven de tekortkomingen stelt.

    Bedankt voor deze eerlijke uitleg, dat zouden meer ontwikkelaars moeten doen, hulde.
    Ik ga hem zo nog eens proberen, want hij crashte bij mij ook doorlopend. Ben benieuwd!

  20. Origineel geplaatst door Cees
    Probeer eens onder Instellingen
    het knopje Leeg cache op aan te zetten
    Werkt bij mij prima, dus 5 sterren.

    Dat was bij mij ook de oplossing. Werkt nu een stuk beter.

    Misschien vergeten mensen die steeds last blijven houden van een crash om hun iPhone af en toe te rebooten.

  21. Zouden de mensen bij wie het nog steeds crash evt wat meer informatie kunnen geven over welk apparaat gebruiken (iPhone/ iPod touch) welke generatie en welke firmware versie? Wij krijgen het niet voor elkaar de crash te reproduceren op zeker vier iPhones (3G en 3GS, verschillende firmware versies), dus het vinden van het probleem is voor ons heel lastig.

    Als jullie de moeite willen nemen dit op ons support forum te posten, graag, maar anders graag hier in het kort de bovenstaande gegevens.

    Alvast bedankt.

  22. Vanmorgen binnengehaald. Bleef crashen!!

    Verwijderd, iPhone opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd. Nu doet ie het prima.

    Kost wat werk maar dan heb je ook wat.
    Overigens levert de stream van de NOS maar weinig kijkplezier over 3G. Steeds 10 seconde beeld en dan weer bufferen gedurende 10 sec. Schiet niet op. Ik luister wel gewoon naar de radio.

  23. Origineel geplaatst door Luc
    Beste iTour-gebruikers

    Gebruikers?

    was het maar waar!

  24. Oe hij crasht nu nog sneller als eerst =D
    wat jammer 🙁

  25. Bleef bij mij crashen, totdat… ik bij Instellingen (van iPhone in het algemeen) bij Rabo iTour de cache heb geleegd.

    Werkt prima nu.

  26. Het is echt een fantastische app. Alle info snel toegankelijk. Geen extra poespas. Jammer dat deze update zolang op zich heeft laten wachten…

    Maar we kunnen er nu met z’n alle nog 9 dagen van genieten.

  27. Doet het echt perfect. Sjappoo aan de rabo…

  28. Ik vind het een mooie app. gebruik het op mijn werk om toch de tour te kunnen volgen.

    Helaas na het installeren van de update bleef itour crashen, ook na diversen keren legen van de cach.
    Na itour verwijderd te hebben en opnieuw geinstalleerd geen crash meer gehad.

    Van mij 4 sterren

  29. Origineel geplaatst door knutmo
    wat is dat nu voor een onzin! Als een app niet werkt, is-ie voor mij waardeloos en geef ik hem 1 ster. Ik geloof best dat de ontwikkelaars hun best hebben gedaan, maar het is kennelijk niet gelukt om een goede app af te leveren en daar worden ze op beoordeeld. Als we alle apps 5 sterren gaan geven omdat de ontwikkelaars zo hun best hebben gedaan, heeft feedback niet zoveel zin.

    Ik zeg toch niet dat je alleen moet kijken naar de inzet van de ontwikkelaar… Je moet juist kijken naar de app! En die heb je niet kunnen testen want hij deed het bij jou niet. Ja ja dat is een lastig punt dat snap ik ook wel 😉 , maar daarom zeg ik.. dat doen ze toch niet expres! Dat kan aan van alles liggen. Als de app echt rommelig gebouwd is dan kan dat een lager cijfer opleveren.. maar je hebt daarnaast ook nog vormgeving, gebruiksvriendelijkheid, mogelijkheden etc.

    Het is gewoon jammer als ik naar scores van apps kijk en ik zie een 2, dan denk ik ook.. hmm vast een stomme app. Maar als ik dan lees dat mensen lage cijfers geven die niet per se te maken hebben met de echte inhoud etc van de app vind ik dat jammer.

    Een beter voorbeeld is ‘quadcamera’ waarbij mensen een 1 geven omdat hij niet wordt ge-update.. terwijl de maker aangeeft dat de update bij Apple ligt en dat hij ook alleen maar kan wachten op goedkeuring.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.