Reacties voor: Next! taak- en projectmanagement op de iPad

Next! is een nieuwe app voor taak- en projectmanagement. Je kunt met de app projecten beheren en takenlijstjes aanmaken, op een stijlvolle manier.
Lees het complete artikel → Next! taak- en projectmanagement op de iPad
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 17 reacties

  1. Interessant, maar waarom niet het gratis Evernote gebruiken?

  2. Evernote is voor notities, maar je kunt geen activisten e.d. maken volgens GTD. Zelf gebruik ik Toodledo, gekoppeld aan de gelijknamige website. Niet gratis, maar naar ik meen 4 euro goedkoper dan Next! Je kunt alleen geen documenten koppelen.

  3. Ehmm, activisten moet actielijsten zijn (edit werkt niet op mijn iPad)

  4. Ik heb al een paar jaar verschillende services gebruikt (Appigo Todo, Toodledo). Toen ik eenmaal het boek ‘Getting Things Done’ van David Allen had gelezen, besloot ik om te investeren in iets dat écht goed werkte. Ik kwam daarmee op Omnifocus uit. Toegegeven, het is even een greep in je portemonnee. Maar het is een eenmalige investering en je zit dus niet vast aan een of andere abonnementsservice. En het stelt je in staat om ook echt volgens de principes van Getting Things Done te werken. Briljant!

  5. Wat ik nog steeds zoek is de koppeling met Outlook to-do list. Heeft deze app dat wel?

    Heb gewerkt met evernote, maar daar miste ik de to-do list. Maak je mooie aantekeningen, maar dan moet je weer in een ander programma je actiepunten invoeren.

  6. Tsja outlook…..wordt dat nog gebruikt?

  7. Origineel geplaatst door CoenEvernote is voor notities, maar je kunt geen activisten e.d. maken volgens GTD. Zelf gebruik ik Toodledo, gekoppeld aan de gelijknamige website. Niet gratis, maar naar ik meen 4 euro goedkoper dan Next! Je kunt alleen geen documenten koppelen.

    Evernote is juist uitermate geschikt voor GTD. Via slim aanmaken van tags kan je een goede GTD structuur creëren.

    (Google maar eens op GTD en Evernote, dan zie je vele goede praktijkvoorbeelden).

    Voordeel van evernote is dat het beschikbaar is op bijna ieder platform.

  8. dit soort programma’s werken gewoon niet. al die onzin programma’s geven je de hoop dat het de oplossing is voor je probleem. Je gaat er echt niet meer door doen. Het visueel maken van taken is veel effectiever en nog simpel ook. Een whiteboard en een paar postits en je kunt aan de slag.

  9. Ik zeg maar 1 ding: Springpad. Meer heb je niet nodig en nog gratis ook en voor meerdere platformen beschikbaar.

  10. Deze app is elke 2 weken of zo wel in de aanbieding voor 79ct.

  11. flowapp is een schitterende (online) tool hiervoor. Ik gebruik hem in mijn bedrijf al een hele tijd. Echt een toppertje.

  12. @Klaas:gisteren een whiteboard meegenomen in de trein, werkt toch niet zo handig…
    Ik gebruik things en evernote… dat werkt voor mij prima

  13. Ik gebruik een aantal apps en zoek nog steeds naar de app waar ik én taken én notities én (dat ben ik nog niet in 1 app tegen gekomen) ook de uren gekoppeld aan een tarief bij kan houden… Handig bij verschillende opdrachtgevers en dito tarieven

  14. Ik gebruik een aantal apps en zoek nog steeds naar de app waar ik, taken, notities en (dat ben ik nog niet in 1 app tegen gekomen) ook de uren gekoppeld aan een tarief bij kan houden… Handig bij verschillende opdrachtgevers en dito tarieven

  15. Ik ben aan het expirimenteren met Perfectview. Gaat via het web en is dus platform onafhankelijk en goed te gebruiken.

  16. @Ron Geysen:

    Wij gebruiken sinds 3 maanden perfectview als crm systeem in de cloud en het werkt echt fantastisch. Ook op de iPad te gebruiken. Naast klantenbeheer kun je ook taken maken en beheren en complete projecten van a tot z beheren.
    Er wordt momenteel gewerkt aan een app.

  17. je kunt in evernote prima checklists maken (en bv zoeken op nog niet gedane acties icm data etc) De checkboxen zitten helemaal rechts op je actiebar (naast het naar links inspringen)

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.