myorder icoon groot

Reacties voor: MyOrder: vernieuwde app, maar dezelfde ervaring

De MyOrder-app is vernieuwd, met een strakker uiterlijk. Maar de gebruikerservaring bij de horeca blijkt nauwelijks veranderd ten opzichte van vijf jaar geleden, toen MyOrder revolutionair was.
Lees het complete artikel → MyOrder: vernieuwde app, maar dezelfde ervaring
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 8 reacties

  1. Ook ik heb me aangemeld voor deze dienst, al een tijdje terug. Vond er niet zoveel aan tot ik in de buurt een lunchroom/cafe kreeg die hier gebruik van maakte. Ga je zitten op het terras buiten en dan bestel je 2 drankjes. En maar wachten en maar wachten… Komt er eindelijk iemand aan die ons vraagt of we iets willen bestellen. NOPE, dat hebben we al gedaan via MyOrder. En dan niet weten waar ik het over heb 🙁 Gelukkig wist de eigenaar het wel en we kregen ons drinken. Bijna op, wij nogmaals iets bestellen en die bestelling die komt gewoon nooit meer. Ben naar binnen gestapt en gevraagd waar onze 2e bestelling bleef. Iemand had de bon uit de printer gerukt en weggegooid, dus onze bestelling hadden ze nooit meer gezien. Aangezien ik wel al had voldaan, kreeg ik wel netjes mijn geld terug.

    De eigenaar zei me ook dat hij het zelf wel leuk vond om het te proberen maar dat ik de eerste was die dit bij hem deed. Of hij het nu echt makkelijker vond, ja misschien als iedereen het doet, dan is het handiger en hoeven ze ook niet met geld rond te lopen. Maar ja, niemand die het nog heeft of gebruikt.

    Heb ook een NFC kaartje aangeschaft om te proberen te gebruiken. Maar dat werkt dus gewoon nog nergens dan op plekken waar je als normale mensen niet komt. Een voetbal kantine, daar kom ik niet. Wil er mee kunnen betalen bij de Hema, Ikea, Blokker, AH, V&D enz… enz… Daar moeten ze echt wat mee gaan doen want anders is het gewoon een gemiste kans. Vind echt jammer hoor dat het nog niet zover is, had wel verwacht dat ze na zoveel jaren al een stapje voor hadden en veel zouden doen. Maar dat valt mij dus echt tegen.

    Dus makers… Kom op, zorg dat we er overal mee kunnen betalen en dat ik er eventueel mee in het OV kan. Kijk, dan ben je goed bezig!!!

    ps: hebben wel kaartjes gekocht voor de bios, dat was wel onwijs handig!! al hoewel ze bij de bios bij de kassa niet wisten wat te doen en moest ik naar een heel klein donker hoekje waar een bordje hing, HIER TICKETS VOOR MyOrder. dat vonden we dan weer minder en jammer.

  2. Wil je kapsalon bestellen, moet je een keuze maken. Sambal of knoflook. Ik wil alle twee. Kan niet. Ik doe het wel gewoon ouderwets. Bellen en op de fiets mijn bestelling ophalen.

  3. Waar ik vooral benieuwd naar ben is het betalen om te parkeren met deze app. Helaas nog in de stad beschikbaar waar ik woon. Dit is namelijk gratis en je zit niet vast aan abbé als parkmobile etc. Voor de rest wel eens gebruikt op het terras en dat werkte best wel netjes. Zeker 2 biertjes voor de prijs van 1 was een leuke aanbieding.

  4. Waar is de PayPal betalingsmogelijkheid gebleven? 🙁

  5. Maarrrrr….. Hoe was het tandoori actiemenu?

  6. Origineel geplaatst door Patrick: Maarrrrr….. Hoe was het tandoori actiemenu?

    ????

  7. Nieuwe MyOrder-app een DRAMA
    Veel te langzaam, zowat alles wat je bestelt is vele euro’s duurder geworden. Sinds er flitskapitaal in de organisatie zit, is het een zakkenvullers-app geworden. Boycotten dus!

  8. My order. Zeer slechte site. Nergens goed aangegeven hoe te downloaden. Erg knullige uitleg. Niemand weet het te vertellen.

    WAARDELOZE PRULLARIA waar je weer eens hoorndol van wordt!!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.