Reacties voor: My Vodafone 2.0: eindelijk inzicht in facturen, prepaid opwaarderen

My Vodafone voor de iPhone is vernieuwd en biedt nu inzicht in je facturen, het activeren van BloX en het opwaarderen van je prepaid.
Bart Breij -

Reacties: 11 reacties

  1. En dan brengen ze eindelijk een uodate uit, vergeten ze hem te optimaliseren voor de iPhone 5….

  2. En wat betreft zakelijke klanten zegt de app: “zakelijke klanten kunnen deze app niet gebruiken”.
    Juist zakelijke klanten zouden ze goed moeten bedienen. Ik had altijd het idee dat Vodafoon een professionelere provider is maar ik twijfel steeds meer.
    Bij einde contract ga ik toch weer goed kijken naar alle voorwaarden van alle providers. Loyaliteit naar Vodafone is erg laag bij me.

  3. @Rembert: Dat is de reden dat ik gewoon een particulier abonnement heb gepakt. Naar mijn idee zaten daar betere voorwaarden aan.

  4. Kan iphoneclub dan even aangeven welke functies andere providers dan hebben in hun apps mbt belstatus?

    Als Vodafone klant weet ik nu niet wat ik mis 🙂 en ik vind het een beetje flauw dat er wordt geschreven over beperkte functies door iphoneclub zonder uitleg daarvan…

  5. Je kan je rekening nog niet inzien, alleen of hij betaald is, per wanneer en hoeveel. Als je ineens meer betaald en wilt weten hoe dit komt moet je dus toch weer de volledige rekening ophalen in pdf bij myvodafone.nl

    App is gericht op verkoop en niet op informatie over verbruiken etc. ja het verbruik actueel zie je, het bel tegoed en je data bundel verbruik. Maar niet wat je de afgelopen maanden kon doen.

    Prijzen zijn trouwens waanzinnig, voor 200 min, onbeperkt sms en 1024mb data betaal je een vermogen. Alleen via sim only is de prijs nu nog identiek als het abon incl toestel van 1 1/2 jaar geleden. Maar zien wat ik doe, kan mijn abo ook door laten lopen of sim only, een toestel tegen gereduceerde prijs met een normaal maandbedag isniet meer van toepassing.

  6. Ik kon altijd keurig zien hoeveel ik nog over had in mijn bundel. Totdat Vodafone de abbo’s die zakelijk geregistreerd waren eruit gooide. “Moet u maar via de site inloggen” als Vodafone op twitter. Zucht… Maargoed met deze versie dus nog steeds niet begrijp ik.

  7. @Rembert: @KK001: Sinds de update van de app kan ik gewoon mijn saldo bekijken, en ook ik heb een zakelijk abbonement!

    Misschien handig om gelijk even te vermelden in het artikel.

    EDIT: @Chantal: Het kan dus wel!

  8. Ook ik heb zakelijk en kan inloggen, saldo bekijken en betalingen inzien. Helaas is data bundel verbruik niet beschikbaar.

  9. @KK001: Verkijk je je toch op, zakelijke abonnementen zijn in 9 van de 10 gevallen voordeliger dan particuliere abonnementen. Ook voor bijv. eenmanszaken.

  10. Ik vind het ook echt heel vreemd dat Vodafone zakelijke gebruikers maar in de kou aat staan wat de app betreft.

  11. Ga er maar vanuit, als het al werkt, dat er geen moer van klopt, er is nog nooit een factuur geweest die opgemaakt is, berust op de waarheid! Dus waarom dit wel bij fraudophone

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.