Reacties voor: My T-Mobile verhelpt crashes bij facturen na eerste update

My T-Mobile heeft twee dagen na haar introductie in de App Store een eerste update gekregen, zodat de app niet meer vastloopt als je een factuur wil openen. Er is nog geen mogelijkheid je dataverbruik in de applicatie te zien.
Bart Breij -

Reacties: 13 reacties

  1. Ik ga deze app pas downloaden als er een update komt met dataverbruik. Tot die tijd is de app nutteloos tov bv Belstand.

  2. Origineel geplaatst door Alexander
    Ik ga deze app pas downloaden als er een update komt met dataverbruik.

    Idem hier.

  3. Probeer in te loggen maar werkt niet. Ww is wel goed, via site en belstand werkt het allemaal wel. Lijkt mij een misser. Zal wel weer wachten worden op update 48

  4. @Alexander:
    @Mike:
    Eind maart..

    @GPT:
    Je moet dan ook een speciale toegangscode aanvragen.

  5. @GPT:

    Log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord of met je gebruikersnaam en toegangscode.

    dat laatste is nodig via de My T-Mobile app.

    Lees even de instructie op de registreer pagina.
    Het is wellicht niet allemaal even duidelijk maar het is niet moeilijk.

  6. Ik kan ook op de website van T-mobile met desktop pc prima inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord maar als ik via de app inlog en tracht de toegangscode aan te vragen via de speciale registreren link dan kent hij mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet. Meerdere malen geprobeerd maar helaas.

    Als ik via de desktop naar t-mobile.nl/registreren ga dan staat dat ik niet het juiste abo heb (als ik niet ben inlogd op desktop). Ben ik wel ingelogd dan schiet ik naar mijn pagina maar vind ik nergens iets over de toegangscode aanvragen.

    Ik heb een i-Phone 3GS met iOS 5.01 met T-mobile i-150 abo uit omstreeks 2010.

  7. Origineel geplaatst door GPT
    Ik heb een i-Phone 3GS met iOS 5.01 met T-mobile i-150 abo uit omstreeks 2010.

    Ik heb ook liggen kloten met de app maar je moet zoals in het artikel staat inloggen met je gebruikersnaam en als wachtwoord de code die je aanvraagt via de site. Daarna werkte deze vlekkeloos.

  8. Data verbruik en badge met aantal resterende belminuten of sms mis ik nog…

  9. Vlekkeloos? Hier niet. Wachtwoord meerdere keren opnieuw ingesteld via desktop, via klantenservice etc, maar inloggen via app ho-maar. Zoals ik schreef: belstand app werkt wel. Toegevoegde waarde tmob app is minimaal. Kortom: neen, laat maar zitten joh.

  10. Mijn iSmart 200 (oude abonnement
    werd afgeschaft), is net ingegaan.
    Nog maar 45 min/sms over.
    Niets gebeld en weg is 155 minuten. De resterende tijd/sms-jes laat de app in ieder geval fijn
    zien……!

  11. Inloggen is na vele pogingen niet gelukt. Na alle berichten over hetzelfde probleem vraag ik me af of deze app wel goed getest is voor het in productie gaan.

  12. @gpt je kunt het wachtwoord niet eens veranderen…
    Ga op je computer naar my-t-mobile, klik dan recht op ‘code Aanvragen’ (je herkent het wel) dan krijg je een code te zien op je scherm. Pak nu je iphone en open de my-t-mobile app en voer je gebruikersnaam de code DIE OP JE COMPUTER beeldscherm staat in, druk op onthouden en inloggen en klaar is kees;) je moet alleen even dit rare systeem snappen en dan werkt het vlekkenloos

  13. Zijn er nog mensen die last hebben van de crashes bij facturen ?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.