Reacties voor: Mijn Hi geoptimaliseerd voor nieuwe abonnementen

Telecomprovider Hi heeft verbruik-app Mijn Hi voor iPhone en iPad voorzien van iOS 7-optimalisatie en de abonnementen na 2 september 2013.
Lees het complete artikel → Mijn Hi geoptimaliseerd voor nieuwe abonnementen
Bart Breij -

Reacties: 4 reacties

  1. Ik probeer hem net. Zegt ie dat mijn inlog gegevens onjuist zijn.

  2. Dat heb ik wel vaker. Ff wachtwoord opnieuw ingeven hielp bij mij altijd.

    Off topic: Ik heb automatische updates uitstaan, want ik weet graag wat er nieuw is na een update. Maar alle updates die ik heb uitgevoerd sinds IOS 7 blijven nu in de lijst Updates staan. Weet iemand hoe ik die lijst weer kan opschonen?

    Naast de ongewoon vele kleine bugs kwam ik nog een probleem tegen: Het App-store icoontje geeft niet meer automatisch weer als er nieuwe updates zijn. Ik moet dan eerst de App-store openen, naar updates gaan en dan komen die nieuwe updates in beeld. Ga ik vervolgens naar homescreen (zonder te updaten) dan zie ik het getal weer bij de App-store staan. Maar als ik nu de app-store weer open, zijn alle nieuwe updates weer uit de lijst verdwenen. Als ik nu de app-store helemaal afsluit (via multitask) en dan weer open, dan pas zie ik de nieuwe updates weer.
    Vervelend en helemaal niet Apple voor mij.

    Aanvulling: sterker nog: de 4 updates die ik net nog in mn scherm had. krijg ik helemaal niet meer terug. Wat ik ook doe…

  3. Hij blijft nu al een uur zeggen dat ik geen gebruik van de app kan maken. Probeer het later opnieuw.

  4. Gisteren verlengd naar een nieuw 4g abonnement!:) en nu maar wachten op de iPhone 5s, want met de 4s heb ik er niks aan… Mooi dat Hi aan de weg timmert!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.