Reacties voor: LinkPad Pro: LinkedIn op de iPad gebruiken

LinkPad Pro is een app waarmee je LinkedIn op de iPad kunt gebruiken. Er was nog weinig aanbod van apps voor LinkedIn. In LinkPad Pro kun je ook meteen je Twitter-berichten beheren.
Lees het complete artikel → LinkPad Pro: LinkedIn op de iPad gebruiken

Reacties: 17 reacties

  1. Veel te duur! Zeker gezien de lelijke, cheap ass ogende interface! Ik zie liever een interface zoals Twitter for iPad en MyPad+ (Facebook)!

  2. Inderdaad veel te duur.. Kan me er ook nooit langer dan 5 minuten op vermaken per week. Even de suggesties afwijzen en weer afsluiten, das geen € 4,- waard..

  3. Met safari.app gaat ook heel behoorlijk…

  4. Leuk idee, niet(!) duur maar man man wat een verschrikkelijke interface!

  5. Eindelijk!!! Hier heb ik lang op gewacht. Maar ik ga toch even afwachten of de prijs zakt of dat er een light versie komt. Eerst testen, dan kopen!

  6. Belangrijk bericht mbt LinkPad Pro!

    Indien er problemen optreden bij het inloggen, dan ligt dit aan de tijdinstelling op uw iPad. Indien de tijd op de iPad meer dan 5 minuten afwijkt van de tijd zoals bekend op de LinkedIn server, wordt door LinkedIn de login-procedure afgekapt.

    Oplossing is om op de iPad via ‘Instellingen -> Algemeen -> Datum en tijd’ de juiste tijd in te stellen. In de komende update van de app zullen we deze situatie proberen af te vangen en in ieder geval een heldere melding geven.

    In de komende iOS versie (iOS 5) zal overigens de mogelijkheid geboden worden om de tijd automatisch in te stellen, dan zal het probleem niet voorkomen.

    Excuses voor het ongemak en veel plezier met de LinkPad Pro app!

  7. Jammer dat dit soort third party apps de originele huisstijl/merknaam/beleving verpesten. Mja dat krijgt je nou eenmaal je zelf de middelen bied.

  8. Filpboard heeft sinds kort ook Linkedin integratie. Werkt ook erg goed en is gratis…..

  9. Idd, prijzig … Ik krijg niet t idee dat je dan echt wat spannends hebt.

    Goede tip, LinkedIn via Flipboard!

    En verder werkt de site van LinkedIn of de iPhone app goed genoeg voor wat ik met LI doe.

  10. @Sixpack:

    Wat moet die tijd dan zijn? Ik probeer nu al 3 dagen in te loggen maar iedere keer wordt ik na opgave username & password nog voordat ik een captcha kan invullen weer naar een leeg inlogformulier gestuurd #fail Ik kom dus niet eens voorbij de popup!!!

  11. @Mischa Coster: Beste Mischa, de ingestelde tijd moet de huidige daadwerkelijke tijd zijn. Je kunt bv via http://24timezones.com/world_directory/time_in_amsterdam.php de huidige tijd checken. Maar… jouw foutmelding lijkt met een ander issue te maken te hebben. Je behoort namelijk geen captcha te krijgen. Is je LinkedIn account wel actief? Makkelijkste is dit even op de LinkedIn website te checken, zie ook deze post van linkedin betreffende dit onderwerp: https://help.linkedin.com/app/answers/detail/a_id/4327

    Voor overige vragen kun je trouwens het makkelijkst even rechtstreeks via mail contact met ons opnemen!

    Succes verder!

  12. Ik heb hetzelfde probleem.Zo mooi zijn te weten welke tijd je moet instellen dan.

  13. Beste Mischa en Victor,

    De ‘juiste’ tijd is de huidige tijd… Via bijvoorbeeld http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=16 kun je zien wat de exacte tijd is. De tijd op de iPad wijkt nogal eens af, en dat veroorzaakt zoals gezegd problemen met inloggen bij LinkedIn. Mochten de problemen aanhouden, dan kun je het beste even mailen naar info (at) sixpackapps.nl

  14. tijd staat op de seconde nauwkeurig correct. Het is een design fout. Beetje jammer dat dit probleem direct wordt afgedaan als een client/gebruiker fout. Ikheb gisteren nog bij een andere app dezelfde LinkedIn koppeling (authorization) moeten uitvoeren en dat ging probleemloos. Dit geeft voor mij aan dat er iets in jullie app niet klopt waarschijnlijk. Inmiddels heb ik al bijna een week een ‘brick’ app die niets doet…

  15. Sixpack,

    Zonder aan mijn kant iets veranderd te hebben kom ik er ineens in! Heel fijn! Ben toch benieuwd waar het aan lag. Heb nog wel wat opmerkingen maar die volgen via e-mail.

  16. @Sixpack: Gegroet, ik kreeg ook te makenn met het probleem dat de tijd die mijn Klaas aangaf niet gelijk liep met de lijmerig server. Ik heb dit probleem al verholpen en nu komt er geen melding meer dat er een probleem is, maar hij wil niet toch niet synchroniseren. Het scherm blijft wit en ik kan nergens op klikken. Wat te doen?@Sixpack:

  17. Beste Willem,

    Voor support verwijzen we graag naar onze facebook pagina: http://www.facebook.com/pages/LinkPad/160003060735496. Daar staan we je graag verder te woord.

    Gr,

    Sixpack.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.