Reacties voor: iPhone game-update #28: Devil May Cry, Sacred Odyssey en Slice It!

iPhone game-update #27: Devil May Cry, Sacred Odyssey en Slice It! Elke dag houden we bij iPhonelcub onze lezers op de hoogte van het laatste gamenieuws.
Erik Welleweerd - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 11 reacties

  1. Sacred Odyssey, dat “adertje”vind ik wel prima…zo kun je prima zo’n game uitproberen. Merk dat ik wel erg vaak heel gemakkelijk “maar” wat eurotjes spendeer aan games die erg tof lijken maar uiteindelijk niet helemaal mijn ding zijn. een paar keer kan wel maar vaak een paar eurotjes loopt dan toch ook wel weer snle op.
    Van mij mag dit “format” vaker worden toegepast.

  2. Vind dit ook wel handig. Veel games lopen namelijk niet lekker meer op mijn 3G, maar nu kan ik dat dus even testen 🙂

  3. De recensies in de app store zullen er wel lager door worden

  4. Van mij mogen deze ‘adders’ in elke game wel toegepast worden. Zo spendeer je niet onnodig 0,79 en 1,79 op flutapps die je na 1x niet meer speelt.

    Zou trouwens ontzettend gaaf zijn als Gameloft over zou stappen naar de Unreal Engine. Games als Cacred Odyssey moeten het natuurlijk meer hebben van de gameplay en verhaal, maar toch 🙂

  5. Volgens mij gaan we deze constructie in de toekomst veel vaker tegenkomen. Behalve de hierboven al genoemde voordelen voor de gebruiker zit er nl. ook een heel groot voordeel aan voor de uitgever. Het heeft nl. geen enkele zin meer om een app. als deze illegaal te installeren. Zowel de gratis legale als de illegale download zullen na 15 min. gaan zeuren over betaling.

    Misschien kan die “pay-wall” er wel uitgesloopt worden, maar eenvoudig zal dat niet zijn (ik gok zo maar dat de uitgever het bewust zo moeilijk mogelijk zal maken). Daardoor kan niet iedereen met een simpel programmaatje de app kraken, maar moet er echt iemand met flinke programmeerervaring mee bezig. En daardoor zal de game veel minder interessant zijn om illegaal te verspreiden.

  6. super idee van gameloft! nu hoef ik niet meer uren na te denken wanneer ik weer 5 euro uitgeef aan een app, precies de try-before-you-buy model die ik graag zie. beter dan de lite-versies… misschien een verbeter punt: 15 minuten zijn misschien wat kort…

  7. Ik heb veel en veel en veel (x100) liever een Lite versie.. Kijk nou naar Angr Birds. Als je een kwartier speelt ontdek je net hoe alles werkt, ben je bij level 5 of zo en blokkeert het spel.

    Dan veel liever een lite versie met aparte levels waar je uren speelplezier aan kan hebben en die (in het geval van goede developer) niet zoveel ruimte inneemt als de volledige versie (try-before-you-unlock) 😉

  8. Hoezo 15 minuten speeltijd, je mag tot een bepaald plek en dan mag je het spel kopen.
    Heb deze demo 2 keer gespeeld, de 2de keer kreeg ik na 6 minuten de melding dat ik hem mocht kopen, heb wel alles geskipt.
    Maar al bij al ga ik deze wel kopen.
    Alleen jammer dat ie niet voor de iPad is.

  9. Het is heel slim van gameloft om het spel zo te beveiligen tegen jailbreakers, nu staat hij daarom niet bij installious en kun je de volledige versie alleen via de appstore krijgen, want in-game aankopen kunje niet via installious krijgen.
    Het is slim van gameloft, maar wel jammer voor de jailbreakers:(

  10. Ben nog altijd van mening dat goede games best wat mogen kosten:-) CoD betaald ook iedereen de volle pond voor. Alleen vind ik €5 wel zo’n beetje de max wat ik uit geef aan een game.

  11. sacred odyssey valt me erg tegen… vind het meer world of warcraft dan zelda (misschien komt het door de fantasy stijl die bij Zelda toch veel meer charme heeft)

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.