Reacties voor: iPhone-apps leveren gemiddeld 22 procent meer omzet op na een prijsverlaging

Het analysebureau Distimo onderzocht wat precies de effecten zijn van een prijsverlaging van een iPhone-app. Hieruit bleek dat de omzet van een app op de eerste dag gemiddeld 41 procent steeg, waarna de hele actie gemiddeld 22 procent meer omzet oplevert.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 3 reacties

  1. BV. Als TomTom 20€ kost vind ik het overwegen waard om deze dure app aan te schaffen. Maar met de prijs die het nu is dan is het voor mij laat maar jullie zijn gek ik koop wel een gewoon toestel. Niet voor niets doet dit laatste bedrijf zo slecht.

  2. TomTom staat anders al tijden boven aan de meest verdienende Apps. Zo slecht doen ze het dus niet.

  3. Eens met @Johnny.. Voor 25 euro zou ik ook TomTom Benelux overwegen aan te schaffen. Ze laten een grote markt onbenut.

    Een lite versie met evt in-app purchase is ook nog een optie om je omzet te vergroten. TomTom lite voor 25 euro en dan leveren ze een kale versie zonder POI, traffic e.d

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.