Reacties voor: iPhone-app van Booking.com: van nul tot App Store in vier weken

Booking.com heeft een iPhone-applicatie uitgebracht waarmee je hotelkamers kunt boeken.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 31 reacties

  1. Geweldig!
    Ik ga m straks meteen uitproberen. Hier was ik twee weken geleden al op zoek naar.

    Ik ben een groot fan van Booking.com en ik boek al jaren meerdere keren per jaar hotels via deze site. Erg goede service en super annuleringsvoorwaarden. En het fijne is dat je niks betaalt totdat je uitcheckt bij het hotel.
    Eens kijken of de app net zo goed is.

  2. Zeer mooie en goeie app, chapeau.

  3. Ja zeker geweldig! Ik boek meerdere keren per jaar via booking.com een hotel kamer en hun service is hetelemaal goed. Hoop dat de app net zo makkelijk werkt als hun website.

    Ga hem nu downloaden en uittesten!

  4. hier zat ik op te wachten

  5. Super, we gaan niet super vaak reizen, maar de laatste keren dat we gingen hebben we inderdaad ook via booking.com geboekt..super. Ook nu net hebben we geboekt via booking.com, moet nu gelijk kappen want moet de vlucht naar Spanje pakken..gegroet.

  6. Damn, wat een fouten in het artikel. Maar de app ziet er netjes uit.

    Geef even aan wat het probleem is, hier kunnen we niets mee.

  7. Supper applicatie!!:-))

  8. Mooi dat booking.com met een eigen app is gekomen, dit werkt allemaal lekker vertrouwt en het zoeken gaat ook redelijk snel. Leuk gevonden die rechter benedenhoek waardoor je snel kan wisselen tussen de zoekresultaten en de overzichtkaart en visa versa ;-)! Nog geen boeking gedaan, maar dat zal ook wel lukken neem ik aan.

  9. Mooi, alleen als affiliate is het wat minder. ^^

  10. Ziet er netjes uit. En vooral dat het in 4 weken is gemaakt, erg netjes!

  11. Gebruik de dienst van booking.com veel,dus deze app is wel handig!!

  12. YESSS… geweldig zeg. Net even snel op mijn iPhone geplaatst en bekeken. Wij boeken eigenlijk altijd zelf via booking.com en vonden het altijd al onhandig dat we niet zomaar even snel iets konden boeken waar we waren. Dat maakt het nu wel een stuk makkelijker!!

    Super handig en ziet er goed uit. We gaan het zeker gebruiken als we naar het buitenland gaan, altijd handig om een goed hotel in de buurt te vinden 🙂

    En ja… affiliate mensen zullen het minder vinden, die verdienen er nu niets aan.

  13. mooie app, maar met een weekje extra werken had ik deze ook direct voor de iPad beschikbaar gemaakt (zie Kayak)

  14. mischien on dat ik in parijs zit maar bij mij werkt het voor geen meter, vind geen hotels, de knoppen onderin het scherm werken niet, filter is leeg en vervolgen crascht de app, jammer.

  15. @Mal Ik help graag om uit te vinden waar het mogelijk fout gaat. Je kunt me e-mailen op jelle apenstaart prins punt com.

  16. Origineel geplaatst door mal
    mischien on dat ik in parijs zit maar bij mij werkt het voor geen meter, vind geen hotels, de knoppen onderin het scherm werken niet, filter is leeg en vervolgen crascht de app, jammer.

    Ook bij mijn 3GS crasht de App vrijwel meteen na het opstarten. Zelfde ervaring als hierboven. Ik mag hopen dat er goed getest is in dat weekje. Haastige spoed is zelden goed.

  17. Origineel geplaatst door mal
    mischien on dat ik in parijs zit maar bij mij werkt het voor geen meter, vind geen hotels, de knoppen onderin het scherm werken niet, filter is leeg en vervolgen crascht de app, jammer.

    We hebben zojuist een update ingezonden naar Apple die dit probleem oplost! Excuses voor het ongemak.

  18. erratum,
    na de reactie van jelle de app nogmaals geprobeerd, in eerste instantie zelfde probleem, maar na de taal naar nedelands gezet te hebben werkt het, daarna weer naar engels en dat werkt nu ook!

  19. @Mal, dank! Ik heb zojuist vernomen dat 1 van de ontwikkelaars hetzelfde had opgemerkt; een klein foutje in de taaldetectie. Bug is opgelost, en als het goed is licht ‘ie al bij Apple.

  20. Wij van WC eend adviseren WC eend. (om even de eerste stroom aan reacties alhier samen te vatten).

  21. Wow,4 weken is erg snel. Beetje app kost mij toch meer tijd.

  22. Briljante applicatie, gebruik Booking altijd voor het boeken van hotels. Mooi gevonden dat switchen tussen lijsten en kaart. Eigenlijk alles wat ik top vind aan de site, zit ook in de app

    – hotels op de kaart/inde buurt,
    – reviews
    – direct boeken

  23. Vreemd, ik vind via de site veel meer hotels dan via de app. Heb dezelfde selectie gemaakt.

  24. Ben zelden onder de indruk van een app maar deze is wel erg goed, misschien wel beter dan de website!

  25. Jezus, bookings.com heeft niet veel te doen zeket? Hele rits reclame aan positieve berichten direct achter elkaar met enkele minuten er tussen. Hmmm… Denk dat ik hetzelfde had gedaan 😉

  26. In Tilburg geen hotels ??

  27. @ Rene. Nieuwenhuis

    Ja inderdaad. Vooral het woordje “super” . Zou dat een bedrijfs instructie zijn ?

    lol

  28. Ja, ik was er al bang voor…
    Ben je eens erg positief over een App, denkt men meteen dat je er werkt of er aandelen hebt…
    Trust me, ik werk in een hele andere tak van sport.

    Nee, ik ben gewoon erg tevreden over Booking en ook erg blij dat ze eindelijk met een App zijn gekomen.

    Een beetje positiviteit is toch ook wel eens welkom, of niet? Dus wees niet zo paranoïde…

    Maar vooruit, ik heb toch één aanmerking op de App. Ik mis namelijk de optie om in een bepaalde straal van je zoeklocatie te zoeken. Vooralsnog kon ik alleen directe locaties of streken ( zoals bij. Eifel) opgeven. Heb ik niet goed gekeken of is dat iets voor een update?
    Verder is het mij ook opgevallen dat het aanbod hotels afwijkt van de site. Dus er is nog zeker werk aan de winkel.

  29. Nee dank u wel, nooit meer !
    Hotel wordt op deze website opgehemeld en blijkt bij aankomst een onbewoonbaar iets te zijn. Weggegaan.
    WEL wordt via de creditcard afgerekend.
    Booking.com is bemiddelaar, je sluit een overeenkomst met het hotel.

  30. Prima app. Wat ik mis, is een account kunnen aanmaken. Ik boek regelmatig en wordt steeds gezien als nieuwe klant. Moet je ook steeds je creditcard info over het web sturen. Dat kan anders en veiliger.

  31. @Harry:

    Wel correct zeggen. Je sluit nog steeds een overeenkomst met Booking.com als je er boekt. Booking.com adverteert enkel met de prijzen en services van de hotels. Hotels betalen hier weer commissies per boeking voor.

    Accor hotels (2500 hotels in europa) hebben ook hun eigen app trouwens waar je op GPS kan zoeken.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.