Reacties voor: ING Bankieren heeft nieuwe interface en laat je eenvoudig uitloggen

De iPhone-app ING Bankieren geeft je makkelijker toegang tot je rekeningen en instellingen na de nieuwste update. Eveneens is uitloggen makkelijker gemaakt: dat is nu een prominente optie in de nieuwe interface.
Bart Breij -

Reacties: 27 reacties

  1. Op zo’n update wachtte ik al. Ziet er gelikt uit, het nieuwe interface. Ook de gestures zijn een mooi toevoeging. 🙂

  2. Ziet er goed uit alleen uitloggen werkt niet je blijft gewoon ingelogd.

  3. Origineel geplaatst door Jan
    Ziet er goed uit alleen uitloggen werkt niet je blijft gewoon ingelogd.

    Werkt bij mij wel gewoon, hoor. 😛

  4. Het mag toch wel even gezegd worden dat ING serieus goed bezig is met hun app! Hopen dat ze nu pionierswerk zullen gaan doen met mobiele betalingen.

  5. Origineel geplaatst door Jan
    Ziet er goed uit alleen uitloggen werkt niet je blijft gewoon ingelogd.

    Uitloggen werkt bij mij ook prima.

  6. Werkt dit ook voor de Belgische klanten?

  7. Origineel geplaatst door Nick
    Het mag toch wel even gezegd worden dat ING serieus goed bezig is met hun app! Hopen dat ze nu pionierswerk zullen gaan doen met mobiele betalingen.

    Yup, mobiele betalingen zit ik ook op te wachten, dit moet middels een API te doen zijn.

    Bijvoorbeeld, in plaats van dat je nu naar de mobiele website wordt doorgeleid als je via iDeal een transactie op je iPhone of iPad uitvoert (in de Safari browser), wordt je dan naar de app doorgeleid waar je de betaling direct met de persoonlijke 5-cijferige pincode kan voltooien, zeker op de iPhone is dit handiger dan te moeten wachten op de TAN-code via SMS die vaak toch op het zelfde apparaat (lees: iPhone) binnen komt…. Dit kan de ING doen op de manier de veel Facebook benodige apps ook doen, als je daar moet inloggen op facebook komt de facebook app zelf te voorschijn, dan klik je op ok en je bent weer terug in je game (bijvoorbeeld)

  8. Wow… ze gaan met hun tijd mee 🙂
    Dit ziet er goed uit!! Echt netjes gemaakt en keurig alles op mijn schermpje. Het uitloggen werkt hier gewoon, niets mis mee. Ben er zeer blij mee en kan er weer mee overweg.

    Succes en super!

  9. Top, weer een update! Jammer van dat linkse menu, dat vind ik bij andere app’s altijd een ramp (vooral icm met normaal scrollen). Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

  10. Ik wil hier niet te veel woorden aan vuil maken. Advies ING kijk eens naar Rabobank app en evt ook naar Abnamro app. Doorsturen naar safari om te betalen is onacceptabel! Wordt ik eng van qua veiligheid. Begrijp me niet verkeerd ik vind de huidige behaalde stappen van de ING heel goed!! Ga zo door geef niet op!

  11. Origineel geplaatst door Sam
    Doorsturen naar safari om te betalen is onacceptabel! Wordt ik eng van qua veiligheid.

    Eh, mis ik wat? Doorsturen naar Safari?
    Voor zover ik kan zien gebeuren overschrijvingen toch echt binnen de app zelf.

  12. Je blijft idd gewoon netjes in de app. Super app!

  13. Nu de zakelijke gebruiker nog! Waarom mag een mobiele zakelijke gebruiker die app nog niet gebruiken?

  14. I bow to the Lion…..meoww!
    Prachtige app…

  15. Origineel geplaatst door Sam
    Ik wil hier niet te veel woorden aan vuil maken. Advies ING kijk eens naar Rabobank app en evt ook naar Abnamro app. Doorsturen naar safari om te betalen is onacceptabel! Wordt ik eng van qua veiligheid. Begrijp me niet verkeerd ik vind de huidige behaalde stappen van de ING heel goed!! Ga zo door geef niet op!

    Haha, en dan de randomreader introduceren zeker! Laten we hopen van niet. Mobiel betalen icm zo’n apparaat noem ik niet echt mobiel meer.

  16. Weet iemand of je met deze app ook acceptgiro’s kan inscannen? Sinds dat bij de Rabobank app kan is betalen nog nooit zo leuk geweest.

  17. Uitloggen? Ik kom niet eens ingelogd.

  18. @Ferry: Maar de rondom reader is verre nog de veiligste manier.
    Hoe vaak lees je niet dat er weer eens storingen zijn of dat de pagina van ING weer eens gehackt is kom ook vaker nep mails tegen van de ING waarbij het inlog scherm nou keurig is gekloond. sorry maar doe mijn toch maar de Rabobank met een reader.

  19. @StGermain: Nee, ING Belgie heeft een eigen app.

  20. Helaas crasht de ING app telkens op mijn Apple iPhone 3GS 16Gb. Ook na afsluiting van de overige apps. Waardeloos!

  21. vind het een goede app maar mis nog een aantal dingen.
    Zoals de app zou moeten kunnen zien dat op een iphone en ipad van dezelfde gebruiker de app wordt gebruikt zodat je niet het hele proces hoeft te doorlopen.
    Ook zou het makkelijk zijn dat als de verkeerde naam bij een rekningnummer wordt ingevuld deze rood oplicht zoals op de website.

  22. @Paul: Beste Paul, erg vervelend dat je problemen ervaart met de ING Mobiel Bankieren App. Ik wil graag een aantal dingen weten om te kijken waar het probleem ligt.
    Welk OS draai je op je 3GS? Is je toestel gejailbreaked? Kun je toelichten wanneer de App crasht? Is dit direct als je de App opent of kun je een aantal acties uitvoeren?

    Met vriendelijke groet, Melin – ING Webcare team

  23. Bij mij werkt de app op Wifi prima, maar op 3G kom ik niet verder dan m’n pincode invoeren! Erg vervelend als je in de winkel staat en je wilt even een overschrijving doen….
    Iemand enig idee waar dat aan ligt? Op m’n vorige gsm had ik hier geen probleem mee. Heb nu een SE Xperia S…

  24. @Ntd: Ik heb precies hetzelfde met mijn blackberry 9810. Wifi prima, 3G niet verder dan de pin waarna “geen verbinding met de ING. Op de oude blackberry nooit een probleem op hetzelfde netwerk.

  25. Ik kom ook niet verder dan “geen verbinding met de Ing”. Na elke update probeer ik het weer, maar het lukt niet. Ik weiger om het via de ING helpdesk te vragen. Moet je daar nog voor betalen ook en dan zeker eindeloos door allerlei menu’s heen.
    Begrijp het niet. Ik heb een gewone iPhone, geen jailbraik. En nog steeds lukt het niet.

  26. Bij mij heeft de ING app nog nooit gewerkt op mijn iPhone 3GS. Na het invoeren van de code crasht de app altijd. En ik heb steeds de laatste versie van de app en van iOS.

    Iemand enig idee?

  27. Sinds vanavond doet hij het bij mij wel. Ik had ING aan de lijn voo een vraag over een rekening en tijdens het gespreken bleek dat wij een gezamenlijke rekening hebben en ik moest gegevens van mijn man invoeren en niet van mij. Nu werkt de app. Ziet er goed uit..

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.