Reacties voor: ING Bankieren-app voor zakelijke klanten geschikt gemaakt

De ING Bankieren-app voor de iPhone en iPad is geüpdatet en ondersteunt voortaan ook zakelijke rekeningen. Als je een zakelijke rekening hebt en daarop betalingsopdrachten kan uitvoeren, kan je die benaderen vanuit de app.
Bart Breij -

Reacties: 21 reacties

  1. Goed bezig !!!

  2. Werkt bij mij nog niet. Als ik mijn zakelijke rekening wil toevoegen geeft hij aan:

    Versturen niet gelukt
    Wij kunnen u niet aanmelden. De ingevulde gegevens horen niet bij de persoon die op dit toestel is aangemeld.

    Maakte al gebruik van de app voor mijn particuliere rekening en heb ook een zakelijke rekening die als gebruiker op dezelfde naam staat (ik werk als freelancer en ben de enigste gebruiker).

    Maar even helpdesk bellen…

  3. @Jiggy1965: Ik heb precies hetzelfde probleem.

  4. @Steven: Ik heb ook exact hetzelfde probleem, heb zojuist de helpdesk gebeld, en die zeggen dat de gegevens afwijken waardoor de app de configuratie niet herkend. Wijzigen van persoonsgegevens duurt nu alsnog 3 tot 5 werkdagen.

  5. Dat schept dan lekkerveel vertrouwen.
    (nodig om achteloos uit je broekzak een paar miljoen over te maken…)

  6. Origineel geplaatst door Steven
    @Jiggy1965:Ik heb precies hetzelfde probleem.

    Hier ook hetzelfde probleem.

  7. Origineel geplaatst door Hkg
    Dat schept dan lekkerveel vertrouwen. (nodig om achteloos uit je broekzak een paar miljoen over te maken…)

    Kan mijn zakelijke rekening niet eens toevoegen dus mijn miljoen is voorlopig veilig 🙂

  8. Top, goede service van de ING.

  9. Dat werd tijd maar ook hier werkt het niet.

    Zojuist met de helpdesk aan de telefoon gezeten, dat is een interne fout als je als particulier al gebruik maakte van de app.

    De particuliere en zakelijke rekening moet bij ING intern samen gevoegd worden zodat je met beide accounts gebruik kan maken van de app.

    Dit duurt jammer genoeg nog wel 5 werkdagen.
    Toch al jaren gewacht, kunnen die 5 dagen er ook nog wel bij.

  10. Bij mij werkte het toevoegen van de zakelijke rekening zonder problemen. Ideaal … zeker als in de volgende versie het inplannen van betaalopdrachten opgenomen wordt!

  11. Precies hetzelfde probleem als iedereen hierboven…

  12. Bij mij is het wel gelukt, zakelijk toegevoegd aan mijn prive rekening.

  13. Helpdesk gebeld. Een of ander verhaal over dubbel ingestelde gegevens in mijn betalingsrekeningen. Werd aan technische afdeling doorgegeven om te herstellen. Zou het over 5 werkdagen opnieuw moeten proberen, dan zou het gefixed moeten zijn. Hoeveel aanslagen per minuut zouden ze daar typen…

  14. Gelukt! Zakelijke rekening en prive rekening in 1 app.
    ING jullie zijn goed bezig zeg!!! Dit is gewoon TOP!

    Vooral goed blijven luisteren naar de gebruikers he 😉

  15. Mooie infographic, maar het lijkt mij toch wel heel erg aan de hoge kant als 35% van de Nederlanders gemiddeld 3,5x per week mobiel bankiert. Zeker als je bedenkt dat ‘maar’ 35% van de Nederlanders een smartphone heeft.

    Aardig om ook maar weer eens te zien dat we tijdens het werk ook veel andere dingen doen: 60% bankiert op het werk.

  16. @Jiggy1965: Werkt bij mij nog niet. Als ik mijn zakelijke rekening wil toevoegen geeft hij aan:

    Versturen niet gelukt
    Wij kunnen u niet aanmelden. De ingevulde gegevens horen niet bij de persoon die op dit toestel is aangemeld.

    Gebeurde bij mij ook! Vul bij het aanmelden in de app echter niet je (bedrijfs)naam in maar de gebruikersnaam die gebruikt bij het inloggen op ING Zakelijk!

  17. @Steven: Aangezien ik voor mijn werk moet bankieren is het best logisch

  18. Ik ben er blij mee. Beide zak.rekeningen en spaar, keurig in een overzicht.

    Het pielen in safari of chrome is nu verleden tijd.

    Let op: hoofdrekeningnummer gebruiken in combi met gebruikersnaam.

  19. Origineel geplaatst door Ted
    Vul bij het aanmelden in de app echter niet je (bedrijfs)naam in maar de gebruikersnaam die gebruikt bij het inloggen op ING Zakelijk!

    Zo ver was het mij natuurlijk al duidelijk. Had mijn gebruikersnaam genomen waarmee ik ook online inlog en kreeg dus die foutmelding dat de gebruiker niet overeen kwam met die van de app. Ik gebruikte hem al een tijd voor mijn particuliere rekening en zowel de particuliere als mijn zakelijke hebben dezelfde gebruikersnaam. Die verschijnt op beide pagina’s bovenaan: ‘Welkom Voor Achtermaam’.

  20. Hier ook hetzelfde probleem snap dat niet hoor en het werd tijd dat deze voor zakelijke klanten ook werd gerealiseerd helaas het werkt dus nog niet

  21. ik hoor al dat ik niet de enige ben met het probleem van hierboven..
    ben vorige week maar even de ing bank binnengestapt en het probleem daar voor gelegd.. als het goed is zouden mijn particuliere en zakelijke account nu dezelfde registratie nummer moeten hebben en daarmee zou het moeten werken.. nu inmiddels 6 werkdagen verder.
    en nog geen verschil. heb de gehele app opnieuw geinstalleerd en opnieuw geactiveerd, maar de zakelijke account werkt nog steeds niet in de app..
    zullen wel weer moeten wachten op een nieuwere update omdat dit gewoon niet gaat werken…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.