Reacties voor: Hi Belstatus voor iPhone: KPN Hi lanceert officiële belstatus-app

KPN heeft Hi Belstatus uitgebracht, een applicatie waarmee je de belstatus van je Hi-abonnement kunt opvragen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 27 reacties

  1. Ik heb hem ook op m’n phone geinstalleerd, best handige app. Je moet inderdaad wel goed kennis hebben van de hoogte van je bundel aangezien het in percentages wordt weergegeven.

  2. Dingen rechstreeks doorgeven aan de maker, doe je dat middels een review in iTunes ?
    Of anders ?

    Inmiddels gevonden, report problem in app store.

  3. Net gedownload. Helaas is dit niet echt een app te noemen als je het mij vraagt. Alleen webview wordt er gebruikt, maar goed, het werkt wel 🙂

    Wil toch liever de officiele dan een app die door een ander is gemaakt.

  4. werkt heel erg fijn

    baal dat ik hyacint heb gekocht van de week 😛

  5. Wapag is de officiële leverancier van het Hi telefoonboek dus die Wapag app kan best officieel zijn.

  6. De telefoonboek applicatie is wel degelijk van hi/kpn.
    voor dat hij werkt moet je het namelijk activeren op je mijn Hi pagina. Vervolgens wordt het daar stap voor stap uitgelegd en krijg je ook van hi een wachtwoord toegewezen.

  7. Origineel geplaatst door waspoeder
    werkt heel erg fijnbaal dat ik hyacint heb gekocht van de week

    Ik heb Hyacinth ook al een tijdje, maar heb er veel problemen mee, hij kan vaak geen verbinding maken.
    Heb ook contact gehad met de ontwikkelaar, maar het lijkt er niet op dat ie het goed krijgt, ik heb het al opgegeven.

  8. Origineel geplaatst door SnijdeA
    Origineel geplaatst door waspoederwerkt heel erg fijnbaal dat ik hyacint heb gekocht van de weekIk heb Hyacinth ook al een tijdje, maar heb er veel problemen mee, hij kan vaak geen verbinding maken. Heb ook contact gehad met de ontwikkelaar, maar het lijkt er niet op dat ie het goed krijgt, ik heb het al opgegeven.

    Hyacint werkt bij mij prima eigenlijk

  9. Bestaat er echt een voor Hi ;o

    Thanks boys, kan ik m’n tweede abbo (poeh ben eens €100 over bundel geweest) ook weer gebruiken..

  10. Iemand enig idee of deze ook werkt bij een MTV Mobile abbo?

  11. Wanneer komt Telfort nou endelijk eens met een Beltegoed App?Of van mij part een derde partij als die maar werkt…

  12. Werkt prima met mijn KPN sim only !

  13. Echt gaar Telfort komt overall als laatste mee.

  14. Geen goeie app. Ik gebruik Beltegoed Hyacint, bevalt me veel beter. Kun je ook je gratis internet SMSjes mee verzenden.
    Hyacint kost 79 cent maar werkt veel beter. Zie je niet alleen een percentage hoeveel belminuten je nog hebt, maar gewoon hoeveel in aantallen. Het is wat overzichtelijker.

  15. Werd ook wel een keer tijd, blij dat ‘ie er is. Wel jammer dat het nog een heel magere app is. Hopen op een snelle update!

  16. haha ben ik blij met al die belstatus apps… ik heb al 4 verschillende, allemaal iets verschillend (en gratis)… maar ik kan me niet voorstellen dat mensen met een niet t-mobile abbonement tevreden zijn met dit soort apps.
    je kan niet eens zien hoeveel minuten en hoeveel smsjes je nog hebt, en ook nog het belangrijkste bij een niet t-mobile abbo het dataverbruik. ach ja het zal hopelijk wel niet lang meer duren voordat die providers ook dergelijke informatie beschikbaar stellen.

  17. Origineel geplaatst door stipsigaar
    De telefoonboek applicatie is wel degelijk van hi/kpn. voor dat hij werkt moet je het namelijk activeren op je mijn Hi pagina. Vervolgens wordt het daar stap voor stap uitgelegd en krijg je ook van hi een wachtwoord toegewezen.

    Ik kan mij niet voorstellen dat KPN de rechten van een App aan derden afgeeft.

  18. Waardeloze app. Ten eerste zie je alleen een balkje met een percentage (wat lastig af te lezen is), ten tweede staat er boven “Verbruik” wat geheel onjuist is. Het balkje geeft namelijk aan hoeveel tegoed je nog over hebt! Een vol balkje betekent dat je weinig verbruikt hebt en nog een hoop tegoed over hebt, maar deze app laat je het tegenovergestelde denken. Daarnaast kan je ook niet inzien hoeveel data je hebt vebruikt, dus feitelijk heb je er helemaal niets aan.

    Nogmaals: waardeloze app.

  19. Wanneer komt Vodafone met zoiets?

  20. @Vinay: er is Beltegoed Vermiljoen voor Vodafone gebruikers. Werkt bij mij, na wat hangen en wurgen, eindelijk prima.

  21. Telfort heeft geen app maar ze hebben en nieuwe online dienst: BelBewust. Zie http://www.telfort.nl/inzicht

  22. Wanneer komt er nu eens ‘n goede voor KPN zelf?

  23. Ik vind de app zeer slecht. Zeker aangezien het een officiele app is. Ik moet ze wel een ding nageven, dit is de eerste app die mijn inlog in ieder geval accepteert en IETS weergeeft over mijn bundel. Helaas blijft het zeer beperkt, is het niet retina ready en worden je belminuten in procenten weergegeven. In mijn ogen zou een ideale app hiervoor tenminste moeten bestaan uit:
    – Aantal minuten/sms nog in de bundel
    – Aantal MB/GB data verbruikt
    – Datum volgende factuur
    – Mogelijkheid tot aan/uit zetten van extra diensten (vakantiebundel, extra data etc.)
    – Inzage in je telefoonrekening (eventueel statistieken)

    Maar dit lijkt vooralsnog een droomapp waar we nog lang op moeten wachten. Toch raar gezien het feit dat er zo ontzettend veel mogelijk is tegenwoordig en dat de website van HI wel al deze mogelijkheden biedt.

    Het lijkt erop dat ze het expres doen. Misschien willen ze wel helemaal niet dat de consument doorheeft hoeveel hij belt…

  24. Origineel geplaatst door Barend
    Maar dit lijkt vooralsnog een droomapp waar we nog lang op moeten wachten. Toch raar gezien het feit dat er zo ontzettend veel mogelijk is tegenwoordig en dat de website van HI wel al deze mogelijkheden biedt.
    Het lijkt erop dat ze het expres doen. Misschien willen ze wel helemaal niet dat de consument doorheeft hoeveel hij belt…

    Ik denk dat je met je laatste opmerking niet zo heel ver van de waarheid afzit.tenslotte hoe beter je je eigen verbruik in de gaten kunt houden des te zuiniger spring je er(vaak)mee om.En dat is wat providers niet willen.Waarom zouden ze ons tenslotte anders naaien met afrekenen per minuut.En het willen terugdraaien van de onbeperkte databundels.?

  25. Die heb je ook wel nodig als je een abo bij Hi/KPN hebt. Kom je niet zo gauw voor verassingen te staan.

  26. Origineel geplaatst door Barend
    Toch raar gezien het feit dat er zo ontzettend veel mogelijk is tegenwoordig en dat de website van HI wel al deze mogelijkheden biedt.

    Dat klopt niet, de website laat ook dat balkje zien, niet het aantal belminuten.

  27. Helaas werkt de app bij mij niet. Ik kan niet inloggen met dezelfde code als waarmee ik op de Hi site inlog. Tip anyone?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.