Reacties voor: Gebruikers klagen over spam door Path-app

Gebruikers van de Path-app klagen dat ze last hebben van spam aan vrienden. Contacten uit het adresboek krijgen reclame om de Path-app te gebruiken
Lees het complete artikel → Gebruikers klagen over spam door Path-app

Reacties: 6 reacties

  1. Ok, dat is genoeg rook om een vuurtje te vermoeden.

    in Path direkt de facebook connectie uitgeschakeld en in Facebook de app Path verwijderd. Daarna via de path website ingelogd en mijn account gedeactiveerd. App verwijderd.

  2. Ik heb dit al een half jaar geleden ervaren. En niet 1 keer, maar tot twee keer toe. En nergens werd de vraag gesteld of het mocht hoor. Zelfs toen ik de app had verwijderd en een maand niet had gebruikt, ik was dus inactief, kregen mijn vrienden voor de tweede keer een bericht. En dan niet een mailtje oid maar een smsje.

  3. Zeer zeker “the wrong path”. Heb ook alles aangepast. Wellicht een idee om ook die CEO als contact te hebben.

  4. Zijn verwoording=”to help users”.
    Hoe wij het zien= “to help themselves to some new clients who did not ask for this shit”.

  5. Tja, met zo’n beleid moeten ze niet raar op staan te kijken als veel mensen zich ineens afmelden.

  6. Weet iemand of deze smsjes geld kosten? Ik kan mij namelijk niet inloggen bij path, want ze herkennen mijn e-mail adres niet, dus geen deactiveren voor mij. Weet íemand wat ik nou kan doen?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.