Reacties voor: ‘Fatale fout’ maakt transacties in App Store en iTunes Store onmogelijk

Op Apple's discussieforum klagen gebruikers over een "fatale" fout in de App Store en iTunes Store die aankopen doen onmogelijk maakt.
Michel Lusthof -

Reacties: 34 reacties

  1. Kon gisteren ook niet inloggen op mijn Apple tv

  2. Zou misschien een kleine storing zijn die met een paar toetsen op de knop is opgelost. Maar misschien zit die wel erg diep onder de motorkap.

  3. Er is/was een probleem met de Apple ID’s. Ook bepaalde (besloten) Apple websites/servers werkten niet.

  4. Kan al sinds gisteren niks meer doen. Mijn Apple id is niet geschikt voor de iTunes store… Erg raar.

  5. Ik kon gisteravond op mn ipad ook geen aankopen doen, op de iphone nog wel. Vandaag wel weer een gratis app kunnen kopen

  6. En ik dacht dat ik aan het dementeren was, gelukkig is mijn aftakeling nog niet zo erg dus. Het was/is niet alleen bij Apple ID’s maar bij mij ook met de verificatie-vragen. Ik moest bij 3 pogingen staken anders zou mijn Apple ID geblokkeerd worden. Wil je geld uitgeven wordt je gewoon tegengewerkt!!!

  7. Ik kon gister al niet inloggen in iTunes.

  8. OPLOSSING…..
    Bij mij werkte het door bij de instellingen – iCloud – account even uit te loggen en opnieuw in te loggen. Daarna kon ik weer downloaden uit de Store.
    Hopelijk werkt dit bij jou ook.
    Succes

  9. Ik kan geen aankopen doen in de Mac App Store ….

  10. Ik heb al 2 week te maken met het niet kunnen kopen, downloaden en updaten van apps.

  11. Ik heb dit vandaag wel gehad bij app het weer.
    Deze kun je aanschaffen en heb je geen reclame in de app.
    Ik heb hem gekocht en kreeg de foutmelding.
    Geld is afgeschreven, reclame is er nog steeds.

  12. Ik heb al 2 week te maken met het niet kunnen kopen, downloaden en updaten van apps, het gekke is dat het probleem zich wel voordoet op mijn iPad Air, maar niet op mijn iPhone 5.

  13. Yep, zelfde probleem hier gisteren (woensdag). Vandaag werkte alles weer naar behoren.

  14. Ook ik moest gisteren wel 10 keer mijn wachtwoord invullen voor het geaccepteerd werd. Zeer irritant maar ‘t is wel gelukt. En bij wordon heb ik reclame weg gekocht maar reclame komt nog steeds. Weg geld.

  15. Ik kan ook niet inloggen op game center. Zou dat ook hiermee te maken hebben?

  16. Werkt prima hier. Lees het net en heb toch nog wel aantal dingetjes in de store gekocht zonder problemen. Wel vreemd. Toch heb ik zo’n idee dat het snel wordt opgelost (als dit al niet is gebeurd) 😉

  17. Mijn problemen waren opgelost met een software update naar de laatste versie

  18. Mijn i5 heeft geen problemen ondervonden. Mijn vrouw juist wel. Zij kon bijvoorbeeld met haar i4s haar iTunes tegoed niet opwaarderen. (Ik wel) Ben benieuwd.

  19. Yay een van de weinige Nederlanders met een soortgelijk probleem.. Krijg elke keer een melding ‘Met deze Apple ID kan niets worden gekocht in de App Store. Voer een andere Apple ID in’ oid..

  20. Ik had dit ook een uur lang heel irri

  21. Origineel geplaatst door Barry
    Ik had dit ook een uur lang heel irri

    En is uw leven om zeep door dat uurtje niet in de app store te kunnen? LOL!

  22. Ik probeerde een code voor een app in te wisselen (redeemen) en kreeg daar steeds een vreemde error bij (niets fataals).

  23. Ik heb gisteren zonder problemen een magazine op mijn iPad kunnen kopen. Hoop niet dat ik een uitzondering ben.

  24. Alleen USa??
    Nee HOOR dit zelfde probleem dit zich gewoon ook in NL voor !!:)
    Ik ben al geruime tijd aan het corresponderen met Apple. Zowel schriftelijk, als er e-mail alsmede telefonisch.
    Tot nu toe geeft men wel toe: Ja; het ligt niet aan uw Apparatuur ( meerdere apple devices iOS-en en osx-en ) maar bij ons intern.. Ik wacht nog steeds op antwoord.Voor de redactie- heb natuurlijk bewijs cq kopieën van de correspondentie.
    Wie weet 😉 BEN reuze benieuwd.

  25. Hier de volgende foutmelding op de Mac: We could not complete your iTunes Store request. The iTunes Store is temporarily unavailable. Please try again later.
    Op de iPhone (5s) geen foutmelding maar daar wordt de app gewoon niet geïnstalleerd…

  26. Ik ben 89 cent voor niks kwijt, valt niks aan te doen…

  27. jammer bij mij werkt het gewoon anders had ik gister mooi bijna 5 Euries bespaard

  28. Synchronisatie met iTunes deed het niet met de iPad. Dit was op 5 dec in de namiddag.
    Het was de iPad van vrienden waar ik op bezoek was. De andere iPad had geen problemen.

  29. Sinds een aantal dagen zijn er in enkele categorieën in de App Store, bijvoorbeeld in Nieuws of Weer geen Apps zichtbaar. In andere categorieën zijn soms 2 of 3 Apps zichtbaar. In Amusement en Boeken is alles wel zichtbaar.

  30. Ik krijg in de app-store telkens het bericht: uw account kan niet worden gebruikt in de Belgisch store

  31. Ook ik kan geen updates meer doen vanuit de App Store. Fout 20.

  32. @Bert Onstein: Heb even uit- en ingelogd bij iCloud. Aanvankelijk kreeg ik nog steeds een aantal fout 20-meldingen. Maar ineens verschenen de updates! 😀
    Dank coKatana.

    @coKatana: Bij mij wel! Dankjewel.

  33. Bij het laden van een aankoop (betaald) uit de AppStore blijft de cirkel oneindig lang draaien en wordt de app niet op de iPad weergegeven. Een eerder aangekochte app die niet meer op dit toestel stond laadt ook niet.
    Ook iBooks crasht steeds. Start niet op of valt na 1blz uit.

  34. @J: Als de aankoop al gedaan is kun je de app in een later stadium gewoon downloaden, zonder verdere kosten. Je bent nooit ‘zomaar’ geld kwijt.

    (tenzij je Click&Buy gebruikt, maar dat is een ander verhaal)

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.