Reacties voor: Echofon Twitter-app kampt met grote problemen na update

Echofon voor iPhone en iPad kampt met problemen. De applicatie moet Twitter opnieuw autoriseren maar geeft dan een foutmelding.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Gelukkig kon ik nog op de een of andere manier downgraden. Dus ik heb nog lekker echofon

  2. Gebruik nu ook al een jaar Echofon, ook na update problemen. Even verwijderen van iPhone opnieuw downloaden en gegevens invoeren dit the trick for me! Gelukkig want deze app word nog regelmatig (lees: zeer vaak) opgestart.

  3. Alsof de duivel ermee speelt, net na plaatsen eerste reactie. Ook weer problemen…… #ouch

  4. Na verwijderen en opnieuw installeren zijn de problemen hier opgelost & werkt alles weer normaal.

  5. Dat Echofon even mankeert is jammer, maar geen reden om het ding direct over boord te gooien. Wat ik wel kwalijk vind is de summiere communicatie van de makers van Echofon naar de gebruikers toe. Die communicatie is in goede tijden al vrij weinig, maar in slechte tijden zoals nu ontbreekt hij totaal. En dat vind ik wat merkwaardig voor een communicatie-app. Communiceren met je gebruikers levert betrokkenheid en goodwill op.

    Mij geeft het vooral het gevoel van desinteresse in je gebruikers.

  6. Verwijdert en weer geïnstalleerd deed het voor mij. Wel alle mutes kwijt, maar dat is ook een goede reden om door mijn lijst heen te gaan.
    Echofon is wmb nog steeds de beste Twitter-app.

  7. Echofon weggooien, opnieuw installeren, maar vervolgens NIET de update installeren of op ‘werk bij’ klikken werkte voor mij.

  8. Nieuwe update is inmiddels uit en werkt weer naar behoren.

  9. Gebruik echofon (pro) dagelijks sinds de eerste release.

    Na de problemen van gisteren Tweetbot aangeschaft.
    Ik ga niet meer terug naar Echofon.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.