Reacties voor: DVHN Krant: Dagblad van het Noorden op iPad en iPhone

DVHN Krant is de nieuwe iPad- en iPhone-app van Dagblad van het Noorden, waarin je de krant kan lezen en het nieuws van internet ziet.
Bart Breij -

Reacties: 12 reacties

  1. Als lezer van de krant is dit een prachtige toevoeging. Inloggen ging niet helemaal soepel, maar dat zullen wellicht kinderziektes zijn.

  2. Even kleine toevoeging aan dit artikel vanuit Dagblad van het Noorden; al onze abonnees ontvangen morgen een brief waarin aangegeven wordt dat ze de app (die overigens ook voor Android beschikbaar is) deze zomer gratis kunnen gebruiken.

  3. Gelijk de app geïnstalleerd. Wellicht zijn noorderlingen iets behoudender van aard, maar deze vormgeving spreekt me zeer aan. De eerste indruk is dan ook prima.

  4. Ik vind als abonnee van de DBVN dat dit gewoon ook gratis moet zijn.

  5. Wazig vraagt om code, en waarom moeten abbo’s hier voor betalen?

  6. @W.T.Brouwer: DBVN ken ik niet welke krant is dat?
    Of bedoel je DVHN?

  7. @bones: alles kost nu eenmaal geld

  8. Ik heb de dvhn krantapp op mijn iPhone geplaatst.
    Deze is voor mij te klein om te lezen.
    Nu wil ik hem op mijn iPad plaatsen maar dat lukt niet!
    Steeds geeft hij aan dat de App al is geïnstalleerd.
    Wat doe ik nu?

  9. Ooit had ik de DvhN HD in gebruik, op zich prima maar niet de krant zoals die in de bus komt.
    Met deze app dacht ik wel de krant op de Ipad exact te kunnen lezen als de papieren versie.
    Wat blijkt echter: dat kan alleen als je enig papieren abonnement hebt. Het is dus niet mogelijk om met deze app een digital-only abonnement af te sluiten zoals bij diverse landelijke bladen wel kan.
    Wat mij betreft een gemiste kans, wie stelt nu zoiets alleen maar beschikbaar aan hen die al een papaieren abonnement hebben ????
    Na telefonisch contact met DvhN verwezen naar de Ikrant die al bestond, een gewone pdf.
    Jammer voor he DvhN, ik denk dat een iPad abonnement alleen voor iPadgebruik zonder papieren versie nu juist erg handig en klantvriendelijk is.

  10. De laatste stuiptrekkingen van een bedrijf dat dit jaar heel veel mensen ontslaat en dus eigenlijk op sterven na dood is…..

  11. Aanvullend: he bleek te gaan om onjuiste info van een helpdesk, later gebeld door DvhN en he is wel degelijk mogelijk om een iPad only abonnement af te sluiten. Heb ik nu dus ook !

    @Jan:

  12. In het buitenland inloggen gaat niet wat ik ook doe.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.