Reacties voor: Documents To Go voor iPhone nu in de App Store; voorlopig alleen Word-documenten (Update)

Documents To Go is na lang wachten eindelijk in de App Store te krijgen. De huidige versie kan alleen Word-documenten bewerken, maar wie de applicatie nu voor €3,99 koopt krijgt straks het bewerken van Excel-documenten er via een update gratis bij.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 20 reacties

  1. Zo. Lekker hoor. Gelijk maar even testen 😉 makkelijk voor onderweg.. 🙂

  2. Ik weet dat het moeilijk is maar komt er ook ooit een manier om Powerpoint-presentatie’s te bewerken op de iPhone/iPod?

  3. De app met exchange uitbreiding is er inmiddels ook te vinden (7,99)

  4. Zo, das niet duur zeg 🙂 €3.99 voor een versie die ook nog eens edit. Zo te zien duurt deze actie 2 weken, daarna zal hij wel richting de prijs van quickoffice gaan.

    Je kunt er trouwens wel meer mee doen dan alleen word bestanden bekijken en editen: excel bestanden kunnen bekeken worden net als PDF, iWork en plaatjes. Later kun je ook excel editen.

    Ik heb nog geen iPhone, maar deze koop ik alvast denk ik 😛 Straks gaat ie wellicht €15 kosten…

  5. Origineel geplaatst door J. Kremers
    Ik heb nog geen iPhone, maar deze koop ik alvast denk ik Straks gaat ie wellicht €15 kosten…

    smartass 🙂

  6. Origineel geplaatst door brammati
    smartass

    Liever een smartass dan een broke-ass 😛 En als alles goed gaat heb ik mijn iPhone begin juli 🙂 Als ie tegen die tijd niet al uitverkocht is…

  7. Exchange bijlagen is zeker mailbijlagen openen met DTG?

    En dat dient ook op de iphone geïnstalleerd te worden.
    Dan kom je al een end in de richting van QuickOffice toch qua prijs. De functies zijn wel uitgebreider.

    Ik denk dat ik deze ook maar vast aanschaf.

  8. oei exchange bijlagen was een miskoop. ik dacht dat het met mobileme zou werken. Niet dus. Exhange mail heb ik niet, ik gebruik gmail. zijn er ook gratis online exchange diensten?

  9. Werkt prima.

    Is het mogelijk om een toetsenbord op de iPhone aan te sluiten?

  10. Perfect programma! Je kunt heel eenvoudig files synchroniseren met je server. Nu nog even wachten op de mogelijkheid om excel e.d. te editen.

  11. Ik was benieuwd of de standaard feature van OS 3.0 Select/Copy/Paste hier ook op werkt!

    Heeft iemand dit geprobeerd?

  12. AAAAHHHH ik heb geen credit card maar ik moet dit programmaatje halen voor hij duurder wordt !

    Dat word uurtje fietsen naar de mac store :O
    Dit is een ode voor mijn school.

  13. Dus in vergelijking met QuickOffice is het met dit programma (Documents To Go) wel mogelijk om bijlage in de email te openen? of moet je hier dan de Exchange bijlage voor aanschaffen?

    ps.
    bestaat de mogelijkheid ook dat er een NL spellingscontrole aanwezig is..

  14. Hmm, zoals het er nu uitziet doet dit erg onder voor QO: geen Excell edit, desktop applicatie nodig om te syncen, geen email support buiten de Exchange versie om en geen iDisk support. Ik gebruik geen Exchange: Is er dan enige reden om de Exchange versie toch aan te schaffen, mocht ik dit in de toekomst gaan gebruiken. Op exchange support na zijn beide versies toch identiek? Koop ik hem liever nu al dan nadat ik de normale versie heb gekocht.

  15. Hmm, zoals het er nu uitziet doet dit erg onder voor QO: geen Excell edit, desktop applicatie nodig om te syncen, geen email support buiten de Exchange versie om en geen iDisk support. Ik gebruik geen Exchange: Is er dan enige reden om de Exchange versie toch aan te schaffen, mocht ik dit in de toekomst gaan gebruiken. Op exchange support na zijn beide versies toch identiek? Koop ik hem liever nu al dan nadat ik de normale versie heb gekocht.

    PS. Je kunt ook niet copy-pasten tussen andere apps op 3.0… Dat valt me tegen. Lijkt me ook erg vervelend om persé hun systeem te gebruiken ipv die van 3.0. Waar hebben ze op zitten wachten bij Dataviz? Hun Android app is erg goed, QO is daar weer minder op. Hebben ze op het verkeerde paard gegokt?

  16. Origineel geplaatst door Snaak
    Hmm, zoals het er nu uitziet doet dit erg onder voor QO: geen Excell edit, desktop applicatie nodig om te syncen, geen email support buiten de Exchange versie om en geen iDisk support. Ik gebruik geen Exchange: Is er dan enige reden om de Exchange versie toch aan te schaffen, mocht ik dit in de toekomst gaan gebruiken. Op exchange support na zijn beide versies toch identiek? Koop ik hem liever nu al dan nadat ik de normale versie heb gekocht. PS. Je kunt ook niet copy-pasten tussen andere apps op 3.0… Dat valt me tegen. Lijkt me ook erg vervelend om persé hun systeem te gebruiken ipv die van 3.0. Waar hebben ze op zitten wachten bij Dataviz? Hun Android app is erg goed, QO is daar weer minder op. Hebben ze op het verkeerde paard gegokt?

    Quickoffice is ook wel een stuk duurder he. En excel editing komt er aan via een grais update. Alleen het niet kunnen copy/pasten tussen DTG en andere apps is wel vervelend….

  17. Dataviz producten zijn doorgaans duurder dan QO producten. Dat het nu in de aanbieding is is niet alleen om klanten te werven: ik vraag me af hoeveel ze hiervoor durven te vragen als de intro over is.

    Het is toch gewoon bagger dat je docs niet kunt mailen via bijv gmail, of mis ik nou iets? En niet CC-en tussen apps begrijp ik ook niet: ze hebben toch ook de 3.0 SDK gezien? Ik snap ook wel dat dit soort features kunnen komen met een update maar mijn ervaring is dat je beter geen product kunt kopen waarbij je hoopt op feature die het niet heeft. Mijn voorspelling is de lancering van een DTG Pro suite binnen nu en 3 maanden en dan zijn deze versies overbodig.

  18. Kun je met QO wel Copy/Paste van OS 3.0 gebruiken?

  19. Iemand al gelukt om een ander FONT te selecteren?!? LOL ,ligt het aan mij of krijg ik alleen het font-kleuren-selectie raam maar nergens font selectie?
    Bug? Of ben ik nou gek?
    Dat is nog eens een goede start van een word- processor; geen fontselectie!! Hoe basic!

    Ik vind vooralsnog QO 10x beter

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.