Reacties voor: Colruyt Collect&Go: Boodschappen laten klaarzetten met handige app (België)

Supermarktketen Colruyt heeft naast de website van de bestaande boodschappenservice Collect&Go nu ook een iPhone-applicatie uitgebracht. Met deze applicatie kun je makkelijk 'on the go' boodschappen toevoegen aan je lijstje. Ook kun je barcodes scannen zodat je producten gelijk in je lijstje verschijnen.
Leon Verhelst -

Reacties: 16 reacties

  1. bravo voor de zuiderburen 🙂

    zou Albert ook moeten doen !

  2. Idd. Tijd voor een update van de appie app

  3. Ik had zoiets al gezegd tegen appie maar ze vonden het niks. Met mijn werk weet je niet hoe laat je thuis bent namelijk.
    Handig om het even op te halen.

    Goed gedaan zuideburen. Nu nog een regering…

  4. Zuiderburen opgelet! Je hebt zelf geen enkele keuze en invloed meer op de houdbaarheidsdatum van een product. Dit is ‘de manier’ om van je ouwe zooi af te komen. Bij Appie gaat dit net zo.

  5. Een gelijkaardige app bestaat ook al voor Delhaize

  6. @Peterfrans Colruyt maakt zich sterk voor Collect & Go-klanten steeds de meest verse producten te nemen. Als extraatje, je betaalt tenslotte 4,50 euro ervoor.

  7. @Tuur: Als ik bij Colruyt werkte zou ik dat ook zeggen. Ik duik liever zelf helemaal achter in het vak om de meest verse producten te pakken, met een houdbaarheidsdatum die zover mogelijk in de toekomst ligt. En dan nog moet je oppassen, want dat weten de winkeliers natuurlijk ook. Jammer voor je, maar ik heb er geen vertrouwen in. Slechte ervaring met Appie.

  8. @Peterfrans: Correct me if I am wrong maar jij bedoelt vast Albert.nl want via Appie kun je geen boodschappen klaar laten zetten om ze vervolgens op te halen bij de plaatselijke AH grutter….

  9. Maak al lang gebruik van deze dienst bij Colruyt wegens een te drukke baan. Maar heb nog nooit producten meegekregen die tegen de houdbaarheidsdatum aanliepen.
    Ik zou zeggen , “Colruyt” doe zo verder. 😉

  10. colruytmedewerkers al vaak bezig gezien met collect and go boodschappen doen, dit gaat vlug, zoals alles bij colruyt (en nee, ik werk er niet en heb geen aandelen) en er wordt gewoon het eerste artikel uit de rayon gehaald wat sowieso nog ruimschoots binnen de vervaldatum is want dat wordt bij het rekken aanvullen dan weer elke keer gecontroleerd

  11. Gebruik deze dienst al jaren. Top service en nooit een keer last met datums op de verpaking. Is er eens iets niet 100% zoals de klant het wilt dan krijg je naar keuze een productje inde plaats of geld terug.

  12. Door telkens producten met de langste houdbaarheid te nemen, werk je de massale verspilling van voeding door supermarkten in de hand. Zij moeten immers al wat over tijd is onmiddellijk weggooien ook al zijn de meeste van die producten nog perfect eetbaar.

    Het overgrote deel van wat je koopt, eet je thuis direct op, dus achteraan in het vak zoeken naar iets dat een paar maand langer goed blijft is compleet overbodig.

  13. @tom: Dat mag jij overbodig vinden, maar ik niet. Ik weet vaak vandaag niet of ik morgen thuis eet. Inherent aan een bepaalde levensstijl. Onzin te veronderstellen dat oudere producten weggegooid moeten worden. Er zijn voldoende mogelijkheden deze ter beschikking te stellen aan hulpverlenende organisaties. Als de wil er maar is, maar dat laat vaak te wensen over.

  14. @Chance77: Klopt ja, allemaal van AH.

  15. Registeren lukt wel niet, want de velden van je favoriete winkel staan buiten het scherm!

  16. Android? Iemand?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.