Freshdesk 4+

FRESHWORKS TECHNOLOGIES PRIVATE LIMITED

    • 4,4 • 169 beoordelingen
    • Gratis

Schermafbeeldingen

Beschrijving

Deliver exceptional customer support on the go. Unchain yourself from your helpdesk and make your customers happy with the Freshdesk app for iOS. Streamline customer queries from multiple channels and answer them easily from your phone.

Freshdesk is an online customer support software that lets you support your customers across channels like email, phone, chat, Facebook, Twitter, and your website.

Key Features:

Get a quick overview of your helpdesk. Access all tickets available to you.
Prioritize the tickets that need your attention with filters before responding.
Manage your support - Set priorities, assign agents, change tickets statuses.
Race through routine actions with one-click scenario automations.
Delete tickets and block spam right from your phone.
Log time spent on a ticket.
Stay informed about all updates and changes with push notifications.

Nieuw

Versie 9.1

We've just released a new version with a few bug fixes and performance enhancements to make your support journey even smoother. Enjoy!

Beoordelingen en recensies

4,4 van 5
169 beoordelingen

169 beoordelingen

Foreveraqueen23 ,

Intergration?

Via desktop we can intergrate messages with our company instead of merging it, this feature isn’t available for the app?

Alleenmamavank ,

App werkt matig

Met enige regelmaat is het niet mogelijk om mails via de app te beantwoorden. De website is niet mobiel vriendelijk dus dat is dan ook geen optie. Ik vraag me af waar het aan ligt want we betalen er wel voor. Momenteel is er alleen de optie notities/ doorsturen.

Reactie van ontwikkelaar ,

Hi, agents with the right privileges should be able to reply to emails, along with adding notes and forwarding. Please write to us at support@freshdesk.com so that we can look into your issue and resolve it at the earliest. Thank you.

Erickov80 ,

Can’t filter agent

Updated to 4 star

Apparently you can create filters on desktop and see them in the app. Remember that somehow, there is some translation going on, so if you save it in Dutch, it might appear as filter in English.
——-

We use Freshdesk for our support desk. This app is disappointing. Can’t filter on agents in here. We get loads of tickets, but there is no way to just filter the ones on my name. Seriously, why??

Reactie van ontwikkelaar ,

Hi Eric, you can save filtered tickets as a view on the desktop version and access those views on the mobile app. Hope this helps.

App-privacy

De ontwikkelaar, FRESHWORKS TECHNOLOGIES PRIVATE LIMITED, heeft aangegeven dat volgens de toepassing van het privacybeleid van de app gegevens kunnen worden beheerd zoals hieronder staat beschreven. Ga voor meer informatie naar het privacybeleid van de ontwikkelaar.

Niet aan jou gekoppelde gegevens

De volgende gegevens worden mogelijk verzameld, maar zijn niet gekoppeld aan je identiteit:

  • Identificatie­methode
  • Gebruiks­gegevens
  • Diagnostiek

Toepassing van het privacybeleid kan variëren op basis van bijvoorbeeld de functies die je gebruikt of je leeftijd. Lees meer

Meer van deze ontwikkelaar

Freshservice
Zakelijk
Freshsales
Zakelijk
Freshchat
Zakelijk
Freshcaller
Zakelijk
Freshconnect by Freshworks
Zakelijk
Freshteam by Freshworks
Zakelijk

Suggesties voor jou

Zendesk Support
Zakelijk
Zoho Desk
Zakelijk
Microsoft 365 Admin
Productiviteit
Intercom Conversations
Zakelijk
Microsoft Azure
Zakelijk
Zendesk Chat
Zakelijk