Twitter gaat reclame tonen in Twitter Moments

Twitter gaat reclame toevoegen aan Twitter Moments. Adverteerders krijgen steeds 24 uur om Twitter Moments met reclame te vullen.

Twee weken nadat de functie Twitter Moments werd aangekondigd, zullen er al advertenties aan worden toegevoegd. Adverteerders krijgen 24 uur lang ruimte om in Moments alles te plaatsen wat ze willen. De film Creed over bokser Rocky Bilboa zal er als eerste gebruik van maken.


Twitter-Moments

Bij Twitter Moments draait het om berichten, foto’s en video’s rondom een bepaald thema. De functie is bedoeld om nieuwe tweets te ontdekken, die normaal niet in je tijdlijn verschijnen. Je kunt kore nieuwtjes rondom een bepaald onderwerp volgen, zonder dat je lange artikelen hoeft door te spitten.

Bekijk ook

Twitter onthult Moments: een nieuwe manier om tweets te ontdekken

Twitter onthult Moments: een nieuwe manier om belangrijke gebeurtenissen live of achteraf mee te maken. Zonder dat je personen hoeft te volgen kun je toch de meest relevante berichten lezen. Zo werkt het.

Gebruikers kunnen losse berichten retweeten, als favoriet markeren of doorbladeren naar het volgende bericht. Een voortgangsbalk geeft aan waar je je bevindt in de totale lijst met berichten rondom het onderwerp. Vind je een bepaald onderwerp leuk, dan kun je een Moment volgen, zodat nieuwe tweets automatisch in je tijdlijn verschijnen.

Bij de Promoted Moments bepalen de merken wat hun favoriete tweets zijn. De gesponsorde berichten lijken op normale Moments, maar hebben als afzender een merk. Er zal elke dag één Promoted Moment zijn. Twitter zoekt fanatiek naar mogelijkheden om geld te verdienen. In 2015 vielen de inkomsten tegen en de aandelenkoers van het bedrijf zakte ook steeds verder.

Informatie

Laatst bijgewerkt
23 oktober 2015 om 21:56
Onderwerp
Categorie
Apps

Reacties: 1 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.