De nieuwe iPhone-reclamefilmpjes ‘On Hold’ en ‘First Steps’ werden maar matig ontvangen. Ze leken vooral bedoeld om een paar misverstanden recht te zetten, bijvoorbeeld dat je met de iPhone niet kunt multitasken. Vandaag is er nog een derde filmpje verschenen, genaamd ‘Family Travel’. Ook deze is gericht op moeders met gezinnen, waarbij nu het reizen per vliegtuig centraal staat. In het nieuwe reclamefilmpje wordt getoond hoe je als gezin kunt inchecken bij Southwest Airlines.
Ook zie je hoe je op het vliegveld een plek kunt vinden om te snacken en favoriete filmpjes voor de kinderen bij de hand hebt, bijvoorbeeld Finding Nemo. Een iets geavanceerdere toepassing is eveneens te zien: controleren of je de lampen thuis wel hebt uitgeschakeld. En blijkt dat niet het geval, dan kun je met één druk op de knop alsnog de lampen uitdoen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Apple
Apple is het bedrijf achter de iPhone, iPad, Mac, Apple Watch en de andere mooie producten die we op iCulture bespreken. Lees meer over Apple's CEO Tim Cook en de andere Apple-topmensen, hoe je contact opneemt met Apple Support en de Apple Stores in Nederland en België.
Reacties: 13 reacties