Apple iPad-reclamespotjes zijn inspiratiebron voor Samsung

Samsung heeft drie reclamefilmpjes gemaakt waarin drie termen centraal staan: sneller, dunner en lichter. Toevallig waren dat dezelfde drie woorden die Apple in het eerste reclamespotje van de iPad 2 centraal stelde.

smart case samsungSamsung wordt regelmatig ervan beschuldigd dat ze iets te goed naar de producten van Apple kijken. Dat beperkt zich niet tot het uiterlijk van de apparaten – waar momenteel een paar rechtszaken over gaande zijn, mar het strekt zich ook uit tot alles eromheen. Apple maakte voor de iPad 2 ooit een reclamefilmpje waarin drie woorden centraal stonden: faster, thinner, lighter. Driemaal raden waar de nieuwe commercials voor de Samsung Galaxy Tab 10.1 over gaan? Samsung heeft drie reclamespotjes voor deze nieuwe tablet gemaakt met als titels (je raadt het al): Faster, Thinner en Lighter.


Ze gaan precies over de dingen die Apple vanzelfsprekend vindt. Apple’s filmpje bevatte de tekst: “This is what we believe. Technology alone is not enough. Faster, thinner, lighter, those are all good things. But when technology gets out of your way, everything becomes more delightful, even magical. That’s when you leap forward. That’s when you end up with something… like this.” Wie zich wil laten verleiden door Samsung, kan onderstaande drie filmpjes eens bekijken. Als je dan ook nog de Smart Case voor de Galaxy Tab aanschaft (die foto), ben je helemaal compleet.

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Reacties: 25 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.